• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influenceru mārketinga ietekme patērētāju lēmumu pieņemšanā skaistumkopšanas preču iegādē Latvijā.

Thumbnail
Открыть
303-94031-Rudzisa_Karina_kr20047.pdf (1.396Mb)
Автор
Rudziša, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba influenceru mārketinga ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanu skaistumkopšanas preču iegādē Latvijā mērķis ir pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi par influenceru mārketinga ietekmi uz patērētāja lēmumu pieņemšanu un skaistumkopšanas produktu pircēju aptaujas rezultātiem, izpētīt influenceru mārketinga ietekmi uz patērētāja lēmumu pieņemšanu Latvijas tirgū attiecībā uz skaistumkopšanas preču iegādi, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmumiem influenceru mārketinga aktivitāšu uzlabošanai. Bakalaura darbā ir 73 lpp., 7 tabulas, 10 attēli, 2 pielikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 61 nosaukumu.
 
The aim of the bachelor's thesis influencer marketing on consumer decision-making in the purchase of beauty products in Latvia is based on an analysis of the scientific literature on the influence of influencer marketing on consumer decision-making and the results of the survey of buyers of beauty products, to study the impact of influencer marketing on consumer decision-making in the Latvian market regarding the purchase of beauty products, as well as to develop proposals for companies in influencer marketing to improve activities. The bachelor's thesis contains 73 pages, 7 tables, 10 images, 2 appendices, a list of used literature and sources with 61 titles.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63326
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV