Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorMiška, Anrijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:19Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94038
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63328
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Latvijas Basketbola savienības īstenoto mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas Basketbola savienība cīnās par savu un to pārstāvošo spēlētāju, kā arī piedāvāto produktu un pakalpojumu atpazīstamību, līdz ar to ir nepieciešams aktīvi izmantot mārketinga komunikācijas, ar mērķi popularizēt savu pakalpojumu un produktu un piesaistīt ar vien vairāk jaunus līdzjutējus un sponsorus. Bakalaura darba pētāmā problēma ir nepietiekoša mārketinga komunikācijas izmantošana Latvijas Basketbola savienībā. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem, kā arī pētījuma rezultātiem, izpētīt Latvijas Basketbola savienības īstenotās mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs apjoms ir 80 lapaspuses bez pielikumiem, 1 tabula un 8 attēli.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is the possibilities of improving marketing communications implemented by the Latvian Basketball Association. The topic of the bachelor thesis is relevant, because the Latvian Basketball Association is fighting for the recognition of its players, products and services, so it is necessary to actively use marketing communications in order to promote its service and products and attract more and more new fans and sponsors. The research problem of the bachelor thesis is the insufficient use of marketing communication in the Latvian Basketball Association. The aim of the bachelor thesis is to research the marketing communications implemented by the Latvian Basketball Association, to reveal the shortcomings and to provide recommendations for their elimination, based on the theoretical aspects of marketing communications, as well as on the results of the survey. The bachelor thesis consists of 80 pages without annexes, 1 table and 8 pictures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectMārketings
dc.subjectSporta mārketings
dc.subjectLatvijas Basketbola savienība
dc.titleLatvijas Basketbola savienības īstenoto mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas.
dc.title.alternativeThe possibilities of improving marketing communications implemented by the Latvian basketball association.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record