Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorVetčinņikovs, Nikolajs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:19Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94045
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63331
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz interneta mārketinga teorētiskajām atziņām un pētījuma rezultātiem, izpētīt interneta mārketinga īstenošanu uzņēmumā “FAM3” jaunu klientu piesaistei, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus tā uzlabošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek raksturots interneta mārketinga jēdziens, interneta mārketinga nepieciešamība uzņēmumā, ka arī novērtētas interneta mārketinga priekšrocības un trūkumi. Arī tiek raksturotas interneta mārketinga aktivitātes un rīki. Darba otrajā nodaļā tiek novērtēts interneta mārketinga pielietojums uzņēmumā “FAM3” un novērtētas interneta mārketinga attīstīšanas iespējas. Darba trešajā daļā tiek analizēts autora veikts pētījums par interneta mārketingu un ar to saistītiem rīkiem uzņēmumā “FAM3”. Bakalaura darba pētījuma rezultāti apkopoti, izdarīti secinājumi un doti priekšlikumi problēmu risināšanai. Bakalaura darbs sastāv no 79 lapaspusēm, 2 tabulām, 30 attēliem, 4 pielikumiem un literatūras avotu sarakstu no 55 avotiem.
dc.description.abstractThe subject of bachelor's work is “Internet marketing capabilities in FAM3 company”. The aim of the Bachelor's work is to explore, based on theoretical knowledge of Internet marketing and research results, the implementation of Internet marketing in “FAM3” company for attracting new customers, identify gaps and develop proposals to improve it. The theoretical part of the bachelor's work looks at the concept of Internet marketing, the need for Internet marketing in the company, and the benefits and disadvantages of Internet marketing. Internet marketing activities and tools are also described. The second section of work deals with the use of Internet marketing in “FAM3” company and assesses the possibilities for developing Internet marketing. The third part of the work analyses the author's research into Internet marketing and related tools in “FAM3” company. The results of the bachelor's work study are summarized, conclusions drawn and proposals are made to address problems. The bachelor's work consists of 79 pages, 2 tables, 30 images, 4 attachments, and a list of literature sources from 55 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectinterneta mārketings
dc.subjectinterneta mārketinga rīki
dc.subjectinterneta mārketinga instrumenti
dc.subjectinterneta mārketinga aktivitātes
dc.titleInterneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”.
dc.title.alternativeInternet marketing improvement opportunities in the company "FAM3".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record