Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorStepanova, Kristīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94047
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63332
dc.description.abstractBakalaura darba “WOLT LATVIJA SIA PIEGĀDES SERVISA MĀRKETINGA KOMPLEKSS” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, intervijas ar mārketinga speciālistu un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un analizēt uzņēmuma SIA “Wolt” mārketinga kompleksa elementus, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “Wolt” mārketinga kompleksa pilnveidošanai Latvijas tirgū. Darba uzdevumi: zinātniskās un vispārējās literatūras avotu analīze, Wolt Latvija SIA produkta, procesu un stratēģiju izpēte un analīze, uzņēmuma mārketinga speciālista intervēšana un aptauja patērētāju vidū, iegūto rezultātu analīze. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, analītiskās un empīriskās. Darba apjoms ir 71 lappuses, 1 tabula, 19 attēli, 1 formula un 3 pielikumi. Darbā izmantoti 33 avots.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis " Wolt Latvia Ltd delivery service marketing complex" is to study and analyse the elements of the marketing complex of Wolt SIA on the basis of the theory of the marketing complex, interview with marketing specialist and consumer survey, as well as to develop proposals for the improvement of the marketing complex of Wolt Ltd in the Latvian market. The tasks of the work: analysis of scientific and general literature sources, research and analysis of Wolt Latvia Ltd product, processes and strategies, interview with the company's marketing specialist and the company's consumer survey, analysis of the obtained results. The thesis consists of three parts: theoretical, analytical and empirical. The thesis consists of 71 pages, 1 table, 19 figures, 1 formula and 3 annexes. 33 sources are used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komplekss
dc.subjectprodukts
dc.subjectcena
dc.subjectvieta
dc.subjectvirzīšana tirgū
dc.titleWolt Latvija SIA piegādes servisa mārketinga komplekss.
dc.title.alternativeWolt Latvia Ltd delivery service marketing complex.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record