Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorBundulis, Toms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94048
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63333
dc.description.abstractBakalaura darba “Digitālās reklāmas efektivitāte izklaides pasākumu tirgū Latvijā” mērķis ir, izvērtējot digitālā mārketinga un reklāmas efektivitātes būtiskākos aspektus, izpētīt digitālās reklāmas efektivitāti izklaides pasākumu tirgū Latvijā un izstrādāt priekšlikumus digitālās reklāmas efektivitātes palielināšanai. Pirmajā daļā tiek pētīti digitālā mārketinga un reklāmas būtiskākie aspekti. Darba otrajā nodaļā tiek analizētas izklaides tirgus attīstības tendences un digitālās reklāmas pielietojums. Bakalaura darba trešajā nodaļā tiek apskatīta pētījuma metodoloģija, veikta ekspertu intervijas analīze, patērētāju aptaujas anketas analīze un analizēti izklaides tirgus uzņēmuma “THE BLOW” dati. Pamatojoties uz apskatītajiem teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, tiek veidoti secinājumi un izteikti priekšlikumi digitālās reklāmas uzlabošanai Latvijas izklaides pasākumu tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba kopējais apjoms ir 76 lapaspuses, 6 tabulas, 30 attēli, 4 pielikumi, izmantoti 49 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's work “Efficiency of Digital Advertising in the entertainment events market in Latvia” is to explore the effectiveness of digital advertising in the market for Entertainment events in Latvia and to develop proposals to increase the efficiency of digital advertising. The first part explores key aspects of digital marketing and advertising. The second chapter analyses trends in the entertainment market and the use of digital advertising. Chapter three of the Bachelor's work examines the methodology of the study, conducts expert interview analysis, consumer questionnaire analysis and entertainment market enterprise “THE BLOW” data. Based on the theoretical aspects discussed and the results of the study, conclusions are drawn and proposals are made for improvement of digital advertising in the Latvian entertainment events market. The Bachelor's work consists of 3 chapters. The total amount of work is 76 pages, 6 tables, 30 images, 4 attachments, used 49 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectdigitālā mārketinga efektivitāte
dc.subjectizklaides pasākumu tirgus
dc.subjectizklaides pasākumu tirgus digitālā mārketinga efektivitāte
dc.titleDigitālās reklāmas efektivitāte izklaides pasākumu tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeEfficiency of Digital Advertising in the entertainment events market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record