Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorCīrule, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:22Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94105
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63343
dc.description.abstractMūsdienās katram zīmolam ir jāveido unikāla un uzrunājoša mārketinga komunikācija, ja vēlas tikt pamanīts un pārdot savus produktus. Šobrīd lielākajā daļā pasaules uzņēmumu ir masīva konkurence, jo produktu daudzums vienā kategorijā ir pārāk liels. Mārketinga komunikācija palīdz zīmolam atšķirties, pievilināt klientus, iegūt to uzticību un komunicēt ar tiem. Šajos pēdējos gados ļoti aktuāla ir kļuvusi digitālo mārketinga instrumentu izmantošana, jo informācija tiek nogādāta daudz lielākai auditorijai daudz ātrāk, košāk un saprotamāk ar iespēju atstāt savas atsauksmes, jautājumus un/vai komentārus. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmola mārketinga komunikāciju un uz patērētāju aptaujas rezultātiem, izvērtēt zīmola “Nivea” mārketinga komunikāciju un izvirzīt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 69 lappaspusēm, lai veiktu pētījumu tika izmantots 91 avots, 12 attēli un 7 tabulas.
dc.description.abstractNowadays every brand needs to create a unique and appealing marketing communication if they want to be noticed and sell their products. Today, most companies in the world have massive competition because the amount of products in one category is too great. Marketing communication helps a brand differentiate itself, attract customers, gain their trust, and communicate with them. In these last years, the use of digital marketing tools has become very relevant, as information is delivered to a much larger audience much faster, brighter, and more understandable with the possibility to leave your feedback, questions and/or comments. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of the brand "Nivea" and put forward proposals for its improvement, based on the knowledge of the theory about brand marketing communication and the results of the consumer survey. The bachelor's thesis consists of 69 pages, 91 sources, 12 images and 7 tables were used for the research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectZīmols Nivea
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectmārketinga komunikācijas efektivitāte
dc.titleZīmola Nivea mārketinga komunikācija Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeNivea brand marketing communication in Latvian market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record