• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga komunikācija akciju sabiedrībā “Swedbank”.

Thumbnail
View/Open
303-94265-Usvile_Anete_au21021.pdf (2.708Mb)
Author
Ušvile, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir digitālā mārketinga komunikācija akciju sabiedrībā “Swedbank”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz digitālā mārketinga komunikācijas teorijas atziņām, uzņēmuma pārstāvju intervijām un uzņēmuma AS “Swedbank” klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma AS “Swedbank” digitālā mārketinga komunikāciju, kā arī izstrādāt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Lai tiktu sasniegts darba mērķis, tika izvirzīti vairāki darba uzdevumi, kas saistīti ar digitālā mārketinga komunikācijas teorētisko aspektu izpēti, uzņēmuma AS “Swedbank” digitālā mārketinga komunikācijas novērtējumu konkurences kontekstā un pētījumu par digitālā mārketinga komunikācijas pilnveides iespējām, pēcāk, uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, izdarot secinājumus un sniedzot priekšlikumus. Darba struktūru veido trīs nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantoto avotu un literatūras saraksts un pielikumi. Maģistra darbs sastāv no 102 lapaspusēm, pētījuma veikšanai izmantoti 75 avoti, 11 tabulas.
 
The topic of the master’s thesis is digital marketing communications at Swedbank. The aim of the master’s thesis is to explore and evaluate the digital marketing communications of Swedbank, and to provide proposals for improving digital marketing communications, based on the lessons of the digital marketing communication theory, Swedbank representatives’ interviews, and the results of the survey of clients of Swedbank. To achieve the goal, several goals were set, related to the study of theoretical aspects of digital marketing communication; research of AS Swedbank's digital marketing communication in the context of competition, and a study on the possibilities for improving digital marketing communication; based on the results of the study, draw conclusions, and make proposals. The work structure consists of three chapters, conclusions, proposals, a list of sources literature sources. Master's thesis consists of 102 pages, 75 sources, 11 tables.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63361
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV