• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga iekšējā vide apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas kontekstā.

Thumbnail
View/Open
303-94443-Sologubova_Sabine.Elina_ss18089.pdf (2.200Mb)
Author
Sologubova, Sabīne Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir “Mārketinga iekšējā vide apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas kontekstā”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par mārketinga iekšējās vides faktoriem un tās ietekmi uz uzņēmuma konkurētspēju, kā arī uz darbinieku aptaujas un uzņēmuma vadītāju intervijas rezultātiem, izpētīt apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma mārketinga iekšējo vidi konkurētspējas kontekstā, noskaidrot trūkumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no 82 lapaspusēm, 2 tabulām, 30 attēliem, 7 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 56 literatūras avoti.
 
The title of the master's thesis is "Marketing internal environment in the context of the competitiveness of a log trading company". The aim of the Master's thesis is the main theoretical knowledge about the factors of the inner marketing environment and their impact on the company's competitiveness, as well as on the results of the employee survey and the interview of company managers, to analyze the internal marketing environment of the log trading company in the context of competitiveness, find out the shortcomings and make proposals for improving the company's competitiveness. The master's thesis consists of 82 pages, 2 tables, 30 pictures, 7 appendices, and 56 literature sources were used in the development of the thesis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63399
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV