Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorSologubova, Sabīne Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94443
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63399
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Mārketinga iekšējā vide apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas kontekstā”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par mārketinga iekšējās vides faktoriem un tās ietekmi uz uzņēmuma konkurētspēju, kā arī uz darbinieku aptaujas un uzņēmuma vadītāju intervijas rezultātiem, izpētīt apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma mārketinga iekšējo vidi konkurētspējas kontekstā, noskaidrot trūkumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no 82 lapaspusēm, 2 tabulām, 30 attēliem, 7 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 56 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe title of the master's thesis is "Marketing internal environment in the context of the competitiveness of a log trading company". The aim of the Master's thesis is the main theoretical knowledge about the factors of the inner marketing environment and their impact on the company's competitiveness, as well as on the results of the employee survey and the interview of company managers, to analyze the internal marketing environment of the log trading company in the context of competitiveness, find out the shortcomings and make proposals for improving the company's competitiveness. The master's thesis consists of 82 pages, 2 tables, 30 pictures, 7 appendices, and 56 literature sources were used in the development of the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga iekšējā vide
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectapaļkoku tirdzniecības uzņēmums
dc.subjectdarbinieku apmierinātība
dc.titleMārketinga iekšējā vide apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas kontekstā.
dc.title.alternativeMarketing internal environment in the context of the competitiveness of a log trading company.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record