• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

VCA poliklīnikas “AURA-R” mārketinga kompleksa elementu attīstīšanas iespēja.

Thumbnail
View/Open
303-94718-Klava_Evelina_ek17090.pdf (4.374Mb)
Author
Kļava, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā “VCA poliklīnikas “AURA-R” mārketinga kompleksa elementu attīstīšanas iespējas” autore raksturo septiņu mārketinga kompleksa elementu teorētiskos aspektus. Darba praktiskajā daļā tiek raksturota VCA poliklīnika “AURA”, kā arī tiek izanalizēti īstenotie mārketinga kompleksa elementi uzņēmumā. Tiek veikta VCA poliklīnikas “AURA-R” potenciālo un esošo klientu aptauja kā arī fokusa grupas intervija ar poliklīnikas darbiniekiem, pēc tam iegūtie rezultāti tiek analizēti un apkopoti. Beigās tiek apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi mārketinga elementu uzlabošanai, balstoties uz veikto pētījumu. Maģistra darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētisko izpēti, fokusa grupas intervijas ar poliklīnikas darbiniekiem, kā arī esošo un potenciālo klientu aptaujas, rezultātiem, izpētīt VCA Poliklīnikas ”AURA-R” mārketinga kompleksa elementus, atklāt nepilnības kā arī izstrādāt priekšlikumus VCA Poliklīnikas ”AURA-R” mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai. Darba apjoms ir 101 lappuses. Darbā ir iekļauti 11 attēli, 1 tabula un 54 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 84 avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, produkts, pakalpojums, produkta virzīšana tirgū, izplatīšanas kanāli, cenas veidošana, procesi, cilvēki, pierādījumi jeb fiziskā esamība, vietas raksturojums, veselības aprūpe.
 
In the master's work “Opportunities for the development of the elements of the marketing mix of VCA Polyclinic “AURA-R”, the author describes the theoretical aspects of the seven elements of the marketing complex. The practical part of the master work describes the VCA polyclinic "AURA-R", as well as analyzes all the elements of the marketing complex in the company. A survey of potential and existing clients of the VCA polyclinic "AURA-R" is performed, as well as a focus group interview with polyclinic staff, after which the obtained results are analyzed and summarized. Finally, proposals for improving the marketing elements are developed based on the results of surveys. The aim of the master's thesis is to study the elements of the marketing complex of VCA polyclinic "AURA-R" to reveal shortcomings and to develop proposals for the improvement of the marketing complex elements of VCA polyclinic "AURA-R" based on the theoretical research of the marketing complex elements, the survey of existing and potential customers, as well as the results of the focus group interview. Master work includes 101 pages. Including 11 figures, 1 table and 54 appendices. The list of used literature includes 84 sources. Keywords: marketing complex, product, service, product promotion, distribution channels, pricing, processes, people, evidence or physical existence, place characteristics, healthcare. 
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63410
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV