Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorKļava, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:34Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94718
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63410
dc.description.abstractMaģistra darbā “VCA poliklīnikas “AURA-R” mārketinga kompleksa elementu attīstīšanas iespējas” autore raksturo septiņu mārketinga kompleksa elementu teorētiskos aspektus. Darba praktiskajā daļā tiek raksturota VCA poliklīnika “AURA”, kā arī tiek izanalizēti īstenotie mārketinga kompleksa elementi uzņēmumā. Tiek veikta VCA poliklīnikas “AURA-R” potenciālo un esošo klientu aptauja kā arī fokusa grupas intervija ar poliklīnikas darbiniekiem, pēc tam iegūtie rezultāti tiek analizēti un apkopoti. Beigās tiek apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi mārketinga elementu uzlabošanai, balstoties uz veikto pētījumu. Maģistra darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētisko izpēti, fokusa grupas intervijas ar poliklīnikas darbiniekiem, kā arī esošo un potenciālo klientu aptaujas, rezultātiem, izpētīt VCA Poliklīnikas ”AURA-R” mārketinga kompleksa elementus, atklāt nepilnības kā arī izstrādāt priekšlikumus VCA Poliklīnikas ”AURA-R” mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai. Darba apjoms ir 101 lappuses. Darbā ir iekļauti 11 attēli, 1 tabula un 54 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 84 avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, produkts, pakalpojums, produkta virzīšana tirgū, izplatīšanas kanāli, cenas veidošana, procesi, cilvēki, pierādījumi jeb fiziskā esamība, vietas raksturojums, veselības aprūpe.
dc.description.abstractIn the master's work “Opportunities for the development of the elements of the marketing mix of VCA Polyclinic “AURA-R”, the author describes the theoretical aspects of the seven elements of the marketing complex. The practical part of the master work describes the VCA polyclinic "AURA-R", as well as analyzes all the elements of the marketing complex in the company. A survey of potential and existing clients of the VCA polyclinic "AURA-R" is performed, as well as a focus group interview with polyclinic staff, after which the obtained results are analyzed and summarized. Finally, proposals for improving the marketing elements are developed based on the results of surveys. The aim of the master's thesis is to study the elements of the marketing complex of VCA polyclinic "AURA-R" to reveal shortcomings and to develop proposals for the improvement of the marketing complex elements of VCA polyclinic "AURA-R" based on the theoretical research of the marketing complex elements, the survey of existing and potential customers, as well as the results of the focus group interview. Master work includes 101 pages. Including 11 figures, 1 table and 54 appendices. The list of used literature includes 84 sources. Keywords: marketing complex, product, service, product promotion, distribution channels, pricing, processes, people, evidence or physical existence, place characteristics, healthcare. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komplekss
dc.subjectpakalpojums
dc.subjectveselības aprūpe
dc.subjectprodukta virzīšana tirgū
dc.subjectizplatīšanas kanāli
dc.titleVCA poliklīnikas “AURA-R” mārketinga kompleksa elementu attīstīšanas iespēja.
dc.title.alternativeOpportunities for the development of the elements of the marketing mix of VCA Polyclinic “AURA-R”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record