Show simple item record

dc.contributor.advisorApsīte-Beriņa, Elīna
dc.contributor.authorIkstiņa, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:54Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94933
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63468
dc.description.abstractBakalaura darba “Studentu ārvalstu ceļošanas paradumi: Z paaudzes pieredze” mērķis ir noskaidrot studējošo Z paaudzes jauniešu ārvalstu ceļošanas paradumus. Z paaudze ir šobrīd jaunākā paaudze, kura patstāvīgi iesaistās tūrisma aktivitātēs. Katrai paaudzei piemīt savas īpatnības un rakstura iezīmes, kas rada unikālu tūristu grupu. Jaunāko tūristu vēlmes, ieceres un paradumi atšķiras no iepriekšējām paaudzēm. Tūrisma veiksmīgai attīstībai, ir svarīgi apzināties šīs paaudžu nomaiņas, lai varētu tām pielāgoties. Izmantojot anketēšanas metodi, tika aptaujāti Latvijas Universitātes studenti. Analizējot studentu atbildes, tika noskaidrots, ka studenti labprāt ceļo ar ģimeni un draugiem, un liela daļa studentu savus ceļojumus finansē paši. Z paaudzes studenti ceļo pēc iespējas lētāk, viņi ir zinātkāri un izbauda aktīvu atpūtu pie dabas. Visvairāk studentu ir apmeklējuši Lietuvu un Igauniju, kā arī Poliju, Zviedriju un Vāciju. Nākotnē studenti vēlas apmeklēt Japānu, Jaunzēlandi un Islandi. Bakalaura darba apjoms ir 45 lapaspuses, tajā ir 4 nodaļas. Darbā ir 2 tabulas, 16 attēli un 1 pielikums.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis entitled “Student traveling habits abroad: experiences of generation Z” is to study international traveling habits of generation Z students. Generation Z is currently the youngest generation that independently engages in the tourism market. Each generation has its own characteristics and traits that create each group of tourists. The wishes, ideas and habits of the younger tourists are different from previous generations. For the successful development of tourism, it is important to be aware of these generational changes in order to be able to adapt to them. Using the questionnaire method, students at the University of Latvia were questioned. Analysing the answers of the students, it was found that students prefer to travel with family or friends, and a large number of students finance the trips themselves. Generation Z students travel on a budget, they are curious and enjoy active lifestyle in nature. Most of the students have visited Lithuania and Estonia, as well as Poland, Sweden, and Germany. In the future, students want to visit Japan, New Zealand, and Iceland. The volume of the bachelor thesis is 45 pages and consists of 4 chapters. It contains 2 tables, 16 images and 1 appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĢeogrāfija
dc.subjectZ paaudze
dc.subjectStudenti
dc.subjectTūrisms
dc.subjectCeļošanas paradumi
dc.titleStudentu ārvalstu ceļošanas paradumi: Z paaudzes pieredze
dc.title.alternativeStudent traveling habits abroad: experiences of generation Z
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record