Show simple item record

dc.contributor.advisorBakša-Zveja, Evija
dc.contributor.authorYurmalnik, Anjela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:07:40Z
dc.date.available2023-09-05T01:07:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95020
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63951
dc.description.abstractBakalaura darba tēma “Iekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēmu intensīvās terapijas aprūpes personāla skatījumā”. Intensīvās terapijas nodaļas pacienti saskaras ar lieliem riskiem, nedrošu aprūpi. Aprūpes personāla iesaistīšanās iekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēmā ir nepietiekoša. Bakalaura darba mērķis: Noskaidrot intensīvās terapijas aprūpes personāla skatījumu uz iekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēmu. Pētījumā tika izmantota kvalitatīva pētniecības metode. Pētījumā rezultāti: Intensīvās terapijas aprūpes personāla skatījumā iekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēma saistīta ar mācīšanos no kļūdām, kuras ir jāidentificē, par kurām būtu jāziņo, tomēr ziņošanai traucē nezināšana par šo sistēmu, ziņošanas vietu un veidu, bailes no soda, nav skaidrības par kurām kļūdām un situācijām ir jāziņo, nav pārliecības, ka pēc tam sekos problēmas risinājumi un uzlabojumi. Atslēgas vārdi: iekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēma, intensīvā terapija, aprūpes personāls, ar pacientu drošību saistīts negadījums.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is "Patient safety incident reporting and learning systems from the perspective of intensive care staff". Intensive care unit patients face high risks, unsafe care. The involvement of nursing staff in the patient safety incident reporting and learning system is insufficient. Aim of the bachelor thesis: To clarify the intensive care staff perspective on the patient safety incident reporting and learning system. A qualitative research method was used in the study. The results of the study: From the point of view of critical care staff, the patient safety reporting and learning system is about learning from errors that should be identified and reported, but reporting is hampered by ignorance of the system’s existence, where and how to report, fear of punishment, lack of clarity about which errors and situations to report, lack of confidence that problem-solving and improvement will follow. Keywords: patient safety incident reporting and learning system, intensive care, nursing staff, patient safety event. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMedicīna
dc.subjectiekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēma
dc.subjectintensīvā terapija
dc.subjectaprūpes personāls
dc.subjectar pacientu drošību saistīts negadījums
dc.titleIekšējās pacientu drošības ziņošanas-mācīšanās sistēmu intensīvās terapijas aprūpes personāla skatījumā
dc.title.alternativePatient safety incident reporting and learning systems from the perspective of intensive care staff
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record