Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorŠvedenbergs, Matīss Jorens
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:03:04Z
dc.date.available2023-09-06T01:03:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96139
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64141
dc.description.abstractBakalaura darba “Mācību materiāli skolēniem ar mācīšanās traucējumiem negatīvu skaitļu apguves veicināšanai matemātikā 6. klasēs” pētījuma mērķis ir izpētīt matemātikas satura apguves veicināšanu skolēniem ar mācīšanās traucējumiem un izstrādāt mācību materiālus skolēnu prasmes negatīvu skaitļu apguvei. Bakalaura darba pētījuma veids ir darbības pētījums. Pētījumā tika izmantotas divas galvenās datu ieguves metodes: intervijas ar skolotājiem un skolēniem un skolēnu pedagoģiskā novērošana. Pētījuma laikā tika izveidoti un aprobēti mācību materiāli skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Bakalaura darba noslēgumā tika veikti secinājumi un veidoti ieteikumi skolotājiem par to, kā veidot mācību materiālus skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Atslēgas vārdi: atbalsta pasākumi, matemātika, mācību materiāli, mācīšanās traucējumi, skolēni
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Teaching materials for students with learning disabilities for promoting learning of negative numbers in mathematics in 6th grades" is to investigate the promotion of the learning of mathematics content for students with learning disabilities and to develop teaching materials for the learning of students' skills of negative numbers. The type of research for a bachelor's thesis is action research. The study used two main data collection methods: interviews with teachers and students, pedagogical observation of students. During the research, learning materials for students with learning disabilities were created and used in teaching. As a result of the research, conclusions were made and recommendations were made for teachers on how to create teaching materials for students with learning disabilities. Key words: support measures, mathematics, learning disabilities, teaching materials, students
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectatbalsta pasākumi
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmācību materiāli
dc.subjectmācīšanās traucējumi
dc.subjectskolēni
dc.title"MĀCĪBU MATERIĀLI SKOLĒNIEM AR MĀCĪŠANĀS TRAUCĒJUMIEM NEGATĪVU SKAITĻU APGUVES VEICINĀŠANAI MATEMĀTIKĀ 6.KLASĒS"
dc.title.alternative"TEACHING MATERIALS FOR STUDENTS WITH LEARNING DISABILITIES FOR PROMOTING LEARNING OF NEGATIVE NUMBERS IN MATHEMATICS IN 6TH GRADES”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record