Izglītības iestāžu mārketinga komunikācija sociālajos medijos 2023. gada pirmajā ceturksnī: Latvijas Universitātes piemērs
Author
Šaplavska, Poļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Izglītības iestāžu mārketinga komunikācija sociālajos medijos 2023. gada pirmajā ceturksnī: Latvijas Universitātes piemērs”. Darba mērķis ir noteikt, kā tiek uzturēta LU sociālo mediju komunikācijā, kā tos pamato atbildīgie speciālisti un kā tos novērtē auditorija. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorija balstās uz akadēmiskiem darbiem par korporatīvo komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju un tās realizēšanu sociālajos medijos. Metodoloģiskajā daļā tiek aplūkotas tādas pētniecības metodes, kā kvalitatīvā kontentanalīze, tiešsaistes aptauja un daļēji strukturētā intervija. Darba empīriskā daļa sastāv no konteksta informācijas par Latvijas izglītības iestāžu ainavu un LU, kā arī iegūto datu analīzes. Pētījuma rezultātā ir gūts ieskats Latvijas Universitātes mārketinga komunikācijas praksē sociālajos medijos. The subject of the bachelor thesis is "Social Media Marketing Communication of Educational Institutions in the First Quarter of 2023: The Example of the University of Latvia". The work aims to determine how the social media communication of LU is maintained, how it is justified by the specialists, and how evaluated by the audience. The work consists of theoretical, methodological, and empirical parts. The theory is based on academic works on corporate communication, integrated marketing communication, and social media. The methodological part deals with research methods such as content analysis, online survey, and semi-structured interview. The empirical part consists of contextual information about LU and Latvian educational institutions, as well as the analysis of the obtained data. As a result of the research, insight has been gained into the social media marketing communication practice of the University of Latvia.