Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorĒvele, Signe
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:15Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96513
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64645
dc.description.abstractBakalaura darba "“Swedbank” AS biznesa kredītkaršu pārdošanas veicināšanas kampaņa kā mārketinga komunikācijas elements. 2022. un 2023. gada kampaņu salīdzinājums”" mērķis ir salīdzināt biznesa kredītkaršu pārdošanas veicināšanas kampaņas 2022. un 2023. gadā. Izpētīt kanālu atšķirību, vizuālo risinājumu atšķirību, kā kredītkaršu kampaņa sasniedz mērķauditoriju. Teorētisko daļu veido nodaļas par mārketingu un mārketinga komunikāciju, mārketinga kampaņu un efektivitātes novērtēšanu, kā arī teorija par mērķauditoriju un kumunikācijas kanāliem. Metodoloģijā tiek aplūkotas pētījumā izmantotās metode- anketēšana, daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiek veikta 2022. un 2023. gada kampaņu ietvaros izvietotā satura analīze, kā arī intervija ar Swedbank biznesa mārketinga nodaļas projektu vadītāju un analizēts arī mērķauditorijas viedoklis, kas iegūts anketēšanas ietvaros.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis ""Swedbank AS a business credit card promotion campaign as an element of marketing communication.Comparison of campaigns in 2022 and 2023"" is to compare business credit card promotion campaigns in 2022 and 2023. To explore the difference in channels, the difference in visuals, how the credit card campaign reaches the target audience. The theoretical part consists of chapters on marketing and marketing communication, marketing campaigns and effectiveness evaluation, as well as theory on target audiences and communication channels. The methodology of the study includes questionnaire survey, semi-structured interview and contingency analysis. The empirical part analyses the content of the 2022 and 2023 campaigns, an interview with the project manager of Swedbank's business marketing department, and the opinion of the target audience obtained through the questionnaire.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSwedbank
dc.subjectmārketinga kampaņa
dc.subjectbiznesa kredītkarte
dc.subjectpārdošanas veicināšana
dc.title“Swedbank” AS biznesa kredītkaršu pārdošanas veicināšanas kampaņa kā mārketinga komunikācijas elements. 2022. un 2023. gada kampaņu salīdzinājums
dc.title.alternative“Swedbank” AS business credit card sales promotion campaign as an element of marketing communication. Comparison of 2022 and 2023 campaigns
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record