Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorŠape, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:16Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96540
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64653
dc.description.abstractBakalaura darba “Zīmolu “Vegan Fox” un "Silmachy Cosmetics" komunikācija sociālajos medijos Instagram un TikTok 2022. gadā” mērķis ir noskaidrot, kāda ir zīmolu “Vegan Fox” un “Silmachy Cosmetics” komunikācija 2022. gadā. Kā arī salīdzināt abu zīmolu sociālo mediju komunikāciju, noskaidrojot, kādi komunikācijas paņēmieni un satura veidi bijuši visveiksmīgākie. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu, uzņēmumu komunikāciju un sociālajiem medijiem. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Bakalaura darbā pielietotās pētnieciskās metodes ir interneta aptauja, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, kā arī daļēji strukturētā intervija.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis “Communication of “Vegan Fox” and “Silmachy Cosmetics” on social media Instagram and TikTok in 2022” is to find out what is the communication of “Vegan Fox” and “Silmachy Remedies” in 2022. As well as comparing the social media communication of both brands, finding out what methods of communication and types of content have been most successful. The theoretical part of the work consists of the theory of marketing, organization communication and social media. The bachelor's thesis consists of three main parts: theoretical, methodological and empirical. The research methods used in the bachelor's thesis are internet survey, quantitative and qualitative content analysis and semi-structured interview.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectUzņēmumu komunikācija
dc.subjectZīmols
dc.subjectZīmola tēls
dc.subjectInstagram
dc.titleZīmolu "Vegan Fox" un "Silmachy Cosmetics" komunikācija sociālajos medijos Instagram un TikTok 2022. gadā
dc.title.alternativeCommunication of "Vegan Fox" and "Silmachy Cosmetics" on social media Instagram and TikTok in 2022
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record