Uzņēmuma "Swedbank" korporatīvās sociālās atbildības komunikācija 2022.gadā
Author
Pole, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ''Uzņēmuma "Swedbank" korporatīvās sociālās atbildības komunikācija 2022.gadā'' mērķis ir apkopot un analizēt uzņēmuma ''Swedbank'' korporatīvās sociālās atbildības komunikāciju 2022.gadā un saprast gan šo aktivitāšu nozīmi, gan auditorijas viedokli par to. Darba teorētisko daļu veido teorija par korporatīvo komunikāciju, uzņēmuma reputāciju un korporatīvo sociālo atbildību Bakalaura darbā pielietotās pētnieciskās metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, interneta aptauja un daļēji strukturētā intervija. Bakalaura darba ietvaros tika secināts, ka ''Swedbank'' 2022. gadā pilnvērtīgi realizēja korporatīvās sociālās atbildības komunikāciju, domājot gan par uzņēmuma ārējām, gan iekšējām auditorijām. The aim of the bachelor's thesis "Corporate social responsibility communication of ''Swedbank'' in 2022" is to summarize and analyze the corporate social responsibility communication of ''Swedbank'' in 2022 and to understand both the importance of these activities and the opinion of the audience about it. The theoretical part of the work consists of the theory of corporate communication, company reputation and corporate social responsibility. The research methods used in the bachelor thesis are quantitative content analysis, internet survey and semi-structured interview. As part of the bachelor thesis, it was concluded that "Swedbank" fully implemented corporate social responsibility communication in 2022, thinking about both the company's external and internal audiences.