Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorMasļeņņikova, Sofja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:18Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96567
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64665
dc.description.abstractBakalaura darba “Ekoloģisko preču zīmolu “Livin” un “Dabas Stacija” komunikācijas analīze Facebook un Instagram platformās un patērētāju attieksme” mērķis ir izpētīt zīmolu “Livin” un “Dabas Stacija” komunikācijas biežumu un saturu sociālajos tīklos, kā arī patērētāju attieksmi. Darba teorētiskajā daļā skaidrots, kas ir sociālo tīklu komunikācija, kā arī šajā jautājumā apskatīts ekoloģiskais aspekts. Ir apskatīts tāds temats kā zīmols un kā veidojas patērētāju attieksme. Darbā izmantotas divas pētniecības metodes: ar kvantitatīvo kontentanalīzi analizēta abu zīmolu komunikācija Instagram un Faceboook platformās , savukārt ar anketēšanas palīdzību iegūts abu zīmolu sociālo mediju kontu sekotāju viedoklis par to.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Communication analysis of ecological products brands "Livin" and "Dabas Stacija" on Facebook and Instagram platforms and consumer attitude” is to analyse communication intensity and content of the company "Livin" and "Dabas Stacija" in social networks and consumer attitude. The theoretical part of the work explains what social network communication is, as well as examines the ecological aspect of this issue. It is necessary to look at such a topic as the brand and how consumer attitudes were formed. Two research methods are used in the work: the communication of both brands on the Instagram and Facebook platforms was analyzed with quantitative content analysis and the opinion of the followers of the social media accounts of both brands was obtained with the help of questionnaire.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“LIVIN”
dc.subject“Dabas stacija”
dc.subjectsociālo tīklu komunikācija
dc.subjectekoloģija
dc.subjectsociālie mediji.
dc.titleEkoloģisko preču zīmolu "Livin" un "Dabas Stacija" komunikācijas analīze Facebook un Instagram platformās un patērētāju attieksme
dc.title.alternativeCommunication analysis of ecological products brands "Livin" and "Dabas Stacija" on Facebook and Instagram platforms and consumer attitude
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию