Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPričins, Mārtiņš
dc.contributor.authorLočmele, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:20Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96589
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64677
dc.description.abstractBakalaura darba ''Redakcionālie lēmumi Latvijas sabiedriskajos un komerciālajos medijos 2022.gada Ziemas olimpisko spēļu atspoguļošanā: satura loma un auditorijas attieksme'' galvenais mērķis ir noskaidrot satura lomu un auditorijas attieksmi pret to atkarībā no redakcionālajiem lēmumiem 2022.gada Ziemas olimpisko spēļu atspoguļošanā Latvijas kā sabiedrisko, tā komerciālo mediju portālos. Ar kontentanalīzes palīdzību iegūt priekšstatu par satura tematu, formātu, žanru daudzveidību, savukārt ar intervijas palīdzību - rast atbildes uz jautājumiem par redakcionālo lēmumu pieņemšanu Olimpisko spēļu laikā. Visbeidzot ar aptaujas starpniecību noskaidrot auditorijas attieksmi un vērtējumu attiecībā uz šo saturu. Darba teorētiskais pamatojums ietver sporta žurnālistikas būtības skaidrojumu, dažādu mediju vispārīgo un redakcijas darbību, kā arī auditorijas lomu medijos. Pētījuma metodoloģiskajā daļā tiek iepazītas trīs, mērķim atbilstošās pētniecības metodes. Empīriskajā daļā tiek iegūti un analizēti, salīdzināti dati ar kvantitatīvās kontentanalīzes, daļēji strukturētās intervijas un aptaujas palīdzību.
dc.description.abstractBachelor's thesis on ''Editorial decisions in Latvian public and commercial media in the coverage of the 2022 Winter Olympics: role of content and attitude of audience'' is to clarify the role of content and the attitude of the audience to it depending on editorial decisions in the coverage of the 2022 Winter Olympics on the news portals in Latvia, both public and commercial media. To get an idea of content subject, format, genre diversity the content analysis is used and to find answers to questions about editorial decision-making during the Olympics an interview is used. Finally, inquire through the survey into the attitude and assessment of the audience with regard to this content. The theoretical justification of the work shall include an explanation of the essence of sports journalism, general and editorial decisions of different media, as well as the role of the audience in the media. The methodological part of the study introduces three target-specific research methods. The empirical part provides and analyses, compares data through quantitative contentation analysis, semi-structured interview and survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSporta žurnālistika
dc.subjectRedakcija
dc.subjectLēmumi
dc.subjectSaturs
dc.subjectOlimpiskās spēles
dc.titleRedakcionālie lēmumi Latvijas sabiedriskajos un komerciālajos medijos 2022.gada Ziemas olimpisko spēļu atspoguļošanā: satura loma un auditorijas attieksme
dc.title.alternativeEditorial decisions in Latvian public and commercial media in the coverage of the 2022 Winter Olympics: role of content and attitude of audience
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige