Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorRekalo, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:11Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99687
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65264
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Wolt” un “Bolt Food” digitālā mārketinga aktivitāšu analīze. Darba mērķis ir, pamatojoties uz digitāla mārketinga teorijas atziņām un interneta lietotāju aptaujas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma “Wolt” un “Bolt Food” digitālā mārketinga aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Pētījums ir sadalīts trīs daļās. Darba pirmajā nodaļā izanalizēti digitālā mārketinga un to instrumentu teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā izanalizēta “Wolt” un “Bolt Food” vēsture un raksturojums, kā arī digitālā mārketinga instrumentu salīdzinošā analīze. Trešajā nodaļā tiek veikta patērētāju anketas rezultātu analīze. Bakalaura darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 61 lappuse. Darbā ir iekļauti 14 attēli, 2 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 34 avotus.
dc.description.abstractBachelor thesis title is “Wolt” and “Bolt Food” Digital marketing activity analysis. The goal is to assess the digital marketing activities of Wolt and Bolt Food based on the knowledge of digital marketing theory and the results of a survey of internet users, as well as develop proposals to improve them. The study is divided into three parts. The first chapter analyzes the theoretical aspects of digital marketing and its instruments. The second chapter analyzes the history and characteristics of “Wolt” and “Bolt Food”, as well as a comparative analysis of digital marketing instruments. The third chapter analyzes the results of the consumer questionnaire. The Bachelor's thesis is 61 pages long, not including attachments. The work includes 14 images, 2 tables, and 2 attachments. The source list for the literature used contains 34 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectdigitāla mārketinga instrumenti
dc.subject“Wolt”
dc.subject“Bolt Food”
dc.title„Wolt” un “Bolt Food” digitālā mārketinga aktivitāšu analīze.
dc.title.alternative“Wolt” and “Bolt Food” Digital marketing activity analysis.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record