• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Swedbank Latvija sociālo mediju komunikācija finanšu pratības veicināšanai

Thumbnail
Öffnen
309-99808-Elmane_Agnese_ae20033.pdf (2.245Mb)
Autor
Elmane, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma: “Swedbank” Latvija sociālo mediju komunikācija finanšu pratības veicināšanai”. Pētījuma mērķis ir izprast “Swedbank” Latvija sociālo mediju komunikāciju, lai novērtētu to stratēģiju un taktiku finanšu pratības veicināšanā. Pētījuma problēma tiek balstīta uz faktu, ka Latvijā ir zemi finanšu pratības rādītāji. Darbs sastāv no trīs daļām : teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Darba teorētiskajā daļā apskatītas teorijas par organizāciju, organizācijas komunikāciju, finanšu pratību, sociālajiem medijiem, zīmola komunikāciju. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā tika izvirzītas un aprakstītas trīs pētniecības metodes: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Tika analizēts “Swedbank” Latvija sociālo mediju kontos “Instagram un “Facebook” 2023. gadā publicētais saturs, iegūtas vērtīgas atbildes no uzņēmuma “Swedbank” Latvija ekspertiem, kā arī klientu viedoklis.
 
Subject of the Bachelor's work: “Swedbank” Latvia social media communication to promote financial literacy”. The aim of the study is to understand “Swedbank” Latvia social media communication in order to assess their strategy and tactics in promoting financial literacy. The problem of the study is based on the fact that Latvia has low financial literacy indicators. The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical. The theoretical basis for the work consists of theories about organisation, organisation communication, financial literacy, social media, brand communication. Three research methods were described in the methodological part of the bachelor's work: quantitative contentation analysis, semi-structured interview and survey. Swedbank Latvia social media accounts “Instagram” and “Facebook” were analysed in 2023, valuable replies were obtained from Swedbank Latvia experts, as well as customers opinions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65356
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV