Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorVrubļevska, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:38Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99846
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65372
dc.description.abstractMūsdienās digitālā klātbūtne ir kļuvusi par nozīmīgu sastāvdaļu zīmola/uzņēmuma attīstībā un produktu, pakalpojumu pārdošanā. Tikpat tieši tas skar arī “Madara Cosmetics”, “Lumene” un “Mossa”, kas ir trīs kosmētikas zīmoli, kuriem ir vairākas līdzības ne tikai produkcijā, bet arī publicētajā saturā sociālajos medijos. Bakalaura darba mērķis ir uzzināt, kādi ir šo trīs zīmolu digitālā mārketinga risinājumi Instagram platformā un salīdzināt tos, izvirzīt vienu veiksmīgāko. Bakalaura darbā tiks izpētīta digitālā mārketinga, sociālo tīklu un zīmolu teorijas, kā arī veiktas 3 metodes - satura analīze, kvantitatīvā aptauja un daļēji strukturēta intervija, lai izpētītu pašu zīmolu saturu, kas tiek publicēts, auditorijas iesaisti tajā, kā arī zīmolu atpazīstamību, kāda veida saturu auditorija sagaida no tiem un uzzināts arī digitālā mārketinga speciālista viedoklis.
dc.description.abstractIn today's world, digital presence has become a significant component in the development of a brand or company and in selling products and services. This directly relates to the brands "Madara Cosmetics," "Lumene," and "Mossa," which are three cosmetic brands with many similarities not only in products but also in the content they publish on social media platforms. The aim of the bachelor's thesis is to explore the digital marketing solutions of these three brands on the Instagram platform and compare them to determine the most successful one. The bachelor's thesis will delve into digital marketing, social media, and brand theories. Three methods will be employed: content analysis, quantitative survey, and a partially structured interview to examine the content these brands publish, audience engagement, brand recognition, and the type of content the audience expects from them. Additionally, the perspective of a digital marketing specialist will be obtained.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectMadara Cosmetics
dc.subjectMossa
dc.subjectLumene
dc.subjectauditorija
dc.titleDigitālā mārketinga risinājumi sociālo mediju platformā Instagram - “Madara Cosmetics”, “Mossa”, “Lumene” gadījumu analīze
dc.title.alternativeDigital marketing solutions on social media platform Instagram - “Madara Cosmetics”, “Mossa”, “Lumene” case study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record