• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Autotransporta trokšņa līmeņa novērtējums autoceļa A9 ietekmes zonā Tīreļu ciema apkaimē

Thumbnail
Открыть
305-100948-Apsite_Arleta_aa21244.pdf (3.809Mb)
Автор
Apsīte, Arleta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Autotransporta trokšņa novērtējums autoceļa A9 ietekmes zonā Tīreļu ciema apkaimē" apskatīta autotransporta radītā trokšņa ietekme uz vidi un cilvēku veselību. Praktiskajā daļā izstrādāti trokšņa izplatības modeļi dažādos diennakts laikos, identificēts trokšņa piesārņojuma līmenis vairākos receptorpunktos, kuri atrodas tiešā ietekmes zonā. Transporta plūsmu analīzes rezultāti apliecina, ka pētāmā posmā kopš 2014. gada ir stabils transporta palielinājums 3,79 % apmērā. Modelēšanas rezultāti norāda uz trokšņa līmeņa pieaugumu diennakts tumšajā periodā, un izvirzīta buferzona 30 metru attālumā no autoceļa, kuras ievērošana būtu svarīga, lai samazinātu trokšņa ietekmi uz dzīvojamām mājām. Alternatīvo scenāriju izvērtējums liecina, ka efektīvākais trokšņa samazināšanas pasākums ir kravas transporta kustības aizliegums.
 
The bachelor thesis "Road Traffic-Generated Noise Level Assessment on Tireli Village Section of A9 Highway" discusses the impact of road traffic noise on the environment and human health. In the practical part, noise propagation models are developed for different times of the day, noise pollution levels are identified at several receptor points located in the direct impact area. The results of the traffic flow analysis show a steady increase of 3.79% in traffic in the study period since 2014. The modelling results indicate an increase in noise levels during the dark period of the day, and a buffer zone of 30 metres from the motorway has been identified, which would be important to respect in order to reduce the impact of noise on residential dwellings. The assessment of the alternative scenarios shows that the most effective noise abatement measure is a ban on heavy goods vehicles.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66234
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6168]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV