Digitālā mārketinga komunikācija optisko briļļu tirgū Latvijā.
Autor
Sirsone, Elza
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Digitālā mārketinga komunikācija optisko briļļu tirgū Latvijā”. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt teorētisko materiālu par digitālā mārketinga komunikāciju un veikt optisko briļļu tirgus digitālā mārketinga komunikācijas analīzi, sniegt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas metožu pilnveidošanai optisko briļļu tirgū. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta digitālā mārketinga komunikācija un tās rīki, veikts ieskats digitālā mārketinga nākotnes iespējās. Darba otrajā daļā tiek analizēti galvenie optisko briļļu tirgus dalībnieki un to veiktā digitālā mārketinga komunikācija; prognozētas nākotnes tendences. Pēdējā nodaļā tiek veikta aptauja, aprakstīti un novērtēti pētījuma rezultāti, izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi optisko briļļu tirgus uzņēmumu un zīmolu digitālā mārketinga uzlabošanai. Darbs sastāv no 75 lappusēm; darbā iekļauti 18 attēli, 5 tabulas, un 13 pielikumi. Darbā izmantoti 60 literatūras avoti. The topic of the bachelor thesis is “Digital marketing communication in the optical glasses market in Latvia”. The aim of the work is to study and analyze the theoretical material on digital marketing communication and to analyze the digital marketing communication of the optical glasses market, to provide proposals for the improvement of digital marketing communication methods in the optical glasses market. In the theoretical part of the work, digital marketing communication and its tools are examined, an insight into the future possibilities of digital marketing is made. The second part of the paper analyzes the main players of the optical glasses market and their digital marketing communication; predicted future trends. The last chapter conducts a survey, describes and evaluates the research results, draws conclusions and puts forward proposals for improving the digital marketing of optical glasses market companies and brands. The work consists of 75 pages; the work includes 18 figures, 5 tables, and 13 appendices. The work uses 60 literary sources.