• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā AS Madara Cosmetics.

Thumbnail
View/Open
303-101138-Grabovska_Katrine_kg21075.pdf (18.10Mb)
Author
Grabovska, Katrīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā AS Madara Cosmetics”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, ekspertu interviju un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma AS Madara Cosmetics mārketinga komunikāciju, lai izstrādātu secinājumus un sniegtu priekšlikumus par uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām: pirmajā daļā mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti. Darba otrajā nodaļā AS Madara Cosmetics mārketinga komunikācijas priekšrocības un trūkumi. Darba trešajā daļā uzņēmuma AS Madara Cosmetics esošo un potenciālo klientu aptaujas un mārketinga ekspertu interviju rezultātu analīze. Bakalaura darbā ir 71 lapa, 3 tabulas un 21 attēls, kā arī 12 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings, uzņēmums AS Madara Cosmetics.
 
The topic of the bachelor thesis is "Analysis of marketing communication in AS Madara Cosmetics". The aim of the bachelor thesis is to study and evaluate the marketing communication of AS Madara Cosmetics on the basis of the theory of marketing communication, expert interviews and consumer survey results, in order to draw conclusions and make proposals on how to improve the company's marketing communication. The bachelor thesis consists of 3 parts: in the first part theoretical aspects of marketing communication. The second part of the thesis deals with the advantages and disadvantages of marketing communication in AS Madara Cosmetics. In the third part of the thesis the results of the survey of existing and potential customers of AS Madara Cosmetics and the analysis of the marketing expert interviews are presented. The thesis consists of 71 pages, 3 tables, 21 figures and 12 annexes. Keywords: marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, company AS Madara Cosmetics.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66378
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV