Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorGrabovska, Katrīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:26Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101138
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66378
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā AS Madara Cosmetics”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, ekspertu interviju un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma AS Madara Cosmetics mārketinga komunikāciju, lai izstrādātu secinājumus un sniegtu priekšlikumus par uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām: pirmajā daļā mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti. Darba otrajā nodaļā AS Madara Cosmetics mārketinga komunikācijas priekšrocības un trūkumi. Darba trešajā daļā uzņēmuma AS Madara Cosmetics esošo un potenciālo klientu aptaujas un mārketinga ekspertu interviju rezultātu analīze. Bakalaura darbā ir 71 lapa, 3 tabulas un 21 attēls, kā arī 12 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings, uzņēmums AS Madara Cosmetics.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is "Analysis of marketing communication in AS Madara Cosmetics". The aim of the bachelor thesis is to study and evaluate the marketing communication of AS Madara Cosmetics on the basis of the theory of marketing communication, expert interviews and consumer survey results, in order to draw conclusions and make proposals on how to improve the company's marketing communication. The bachelor thesis consists of 3 parts: in the first part theoretical aspects of marketing communication. The second part of the thesis deals with the advantages and disadvantages of marketing communication in AS Madara Cosmetics. In the third part of the thesis the results of the survey of existing and potential customers of AS Madara Cosmetics and the analysis of the marketing expert interviews are presented. The thesis consists of 71 pages, 3 tables, 21 figures and 12 annexes. Keywords: marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, company AS Madara Cosmetics.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectpārdošanas veicināšana
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjecttiešais mārketings
dc.titleMārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā AS Madara Cosmetics.
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communication in AS Madara Cosmetics.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record