• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jauna produkta ieviešana Īslandes tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-101445-Tirone_Enija_et21054.pdf (1.103Mb)
Author
Tīrone, Enija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats ir “Jauna produkta ieviešana Islandes tirgū.” Tēmas aktualitāte ir maz uzņēmumi, kas piedāvā ražot vai izplatīt stikla siltumnīcas Islandē. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz teorētisko materiālu un veiktajiem pētījumiem, lai ieviestu jaunu produktu Islandes tirgū. Uzņēmums SIA “Wooddeal” ir ražošanas mikro uzņēmums Latvijā, kas specializējas stikla siltumnīcu ražošanā un izplatīšanā. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļa ir teorētiskā, otrā nodaļa ir tirgus pētījums un uzņēmuma raksturojums, un trešā nodaļa ir aptaujas anketas datu apkopojums un mārketinga stratēģijas izstrāde. Darba beigās tiek izteikti secinājumi un priekšlikumi balstoties uz izstrādāto mārketinga stratēģiju. Darbā ir iekļauti 17 attēli, 7 tabulas un 5 pielikumi. Darbs sastāv no 75 lapaspusēm.
 
The topic of my bachelor thesis is "Introduction of a new product on the Icelandic market". The topic is relevant to the few companies offering to manufacture or distribute glasshouses in Iceland. The aim of the thesis is to develop a marketing strategy based on theoretical material and research to introduce a new product in the Icelandic market. SIA “Wooddeal” is a micro-manufacturing company in Latvia specialising in the production and distribution of glass greenhouses. The thesis consists of 3 chapters. The first chapter is theoretical, the second chapter is market research and company characteristics, and the third chapter is a summary of the questionnaire data and the development of a marketing strategy. At the end of the thesis, conclusions and proposals are made based on the developed marketing strategy. The work includes 17 images, 7 tables and 5 appendices. The thesis consists of 75 pages.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66412
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV