Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorFedotova, Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:48Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101803
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66458
dc.description.abstractBakalaura darbs “Latvijas kultūras tūrisma konkurētspēja starptautiskajā tūrisma tirgū” tapa ar mērķi izstrādāt priekšlikumus Latvijas kultūras tūrisma piedāvājuma konkurētspējas paaugstināšanai starptautiskajā tūrisma tirgū, analizējot Latvijas kultūras tūrisma piedāvājumus un konkurētspēju pēc iepriekš izvēlētiem faktoriem kā arī ņemot vērā ārzemju tūristu vērtējumu. Kultūras tūrisms Latvijā ir viena no straujāk augošajām nozarēm, tomēr pēc pasaules tūrisma konkurētspējas indeksa Latvija ir novērtēta viszemāk starp Ziemeļeiropas valstīm. Ārzemju tūristi Latviju kā kultūras tūrisma galamērķi vērtē augstāk par vidējo līmeni Ziemeļeiropas reģionā (5,89 punkti no 7)- tas ir konkurētspējīgs rādītājs Baltijas valstīs, ir iespējas konkurēt ar piedāvājumiem Ziemeļeiropā, tomēr pasaules mērogā šis rezultāts ir jāinterpretē kā zemāks par vidējo.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Competitiveness of Latvian cultural tourism in the international tourism market" was created with the aim of developing proposals for increasing the competitiveness of Latvian cultural tourism offers in the international tourism market, analyzing Latvian cultural tourism offers and competitiveness according to previously selected factors, as well as taking into account the evaluation of foreign tourists. Cultural tourism in Latvia is one of the fastest growing sectors, however, according to the global tourism competitiveness index, Latvia is rated the lowest among Northern European countries. Foreign tourists rate Latvia as a cultural tourism destination higher than the average level in the Northern European region (5.89 points out of 7) - this is a competitive indicator in the Baltic States, there are opportunities to compete with offers in Northern Europe, however, on a global scale, this result should be interpreted as lower than average
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectKultūras tūrisms
dc.subjectKonkurētspēja
dc.subjectKonkurētspējas faktori
dc.subjectStarptautiskais tūrisma tirgus
dc.titleLatvijas kultūras tūrisma konkurētspēja starptautiskajā tūsrisma tirgū
dc.title.alternativeThe competitiveness of Latvia's cultural tourism in the international tourism market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record