Показать сокращенную информацию
2-3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšana rotaļās
dc.contributor.advisor | Buboviča, Jana | |
dc.contributor.author | Šulca, Rūta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:04:16Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:04:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 102184 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67462 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Rūta Šulca Darba nosaukums: 2-3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšana rotaļās. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt 2-3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšanu rotaļās. Kvalifikācijas darba apjoms: 37 lpp., 2 tabulām, 2 diagrammām, 35 literatūras avoti Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: Pirmajā daļā tiek izzinātas pedagogu un psihologu atziņas par valodas nepieciešamību, tā ietekmi uz 2-3 gadus veciem bērniem. Analizēta rotaļu ietekme uz valodas attīstību. Otrajā daļā tika veikts pētījums kā rotaļas var ietekmēt vārdu krājumu, izvēlēti kritēriji vārdu krājuma izvērtēšanai gan pirms pētījuma uzsākšanas, gan noslēdzot pētījumu. Veikti secinājumi par pētījuma norisi. Atslēgas vārdi: vārdu krājuma bagātināšana, bērni, rotaļa, pedagoģija, pirmsskola Vārdu saīsinājumi: PII – pirmsskolas izglītības iestāde | |
dc.description.abstract | Tittle of qualification: Vocabulary enrichment for 2-3 year old children in games. Author of the work: Rūta Šulca Objective of work: To theoretically know and practically test the enrichment of the vocabulary of 2-3 years old in play Volume of qualificarion: 37 pages, 2 tables, 2 charts, 35 literary sources used The first part explores the knowledge of teachers and psychologists about the need for language, its impact on 2-3 year olds. The impact of play on language development has been analysed. The second part carried out a study on how games can affect vocabulary, choosing criteria for evaluating vocabulary both before the start of the study and at the conclusion of the study. Conclusions have been drawn on the progress of the study. Key words: vocabulary enrichment, children, play, pedagogy, preschool Word abbreviations: PII – pre – primary education institution | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | vārdu krājuma bagātināšana | |
dc.subject | bērni | |
dc.subject | rotaļa | |
dc.subject | pedagoģija | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.title | 2-3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšana rotaļās | |
dc.title.alternative | Vocabulary enrichment for 2-3 year old children in games. | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.