Show simple item record

dc.contributor.advisorHačatrjana, Liena
dc.contributor.authorRokpelne, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:22Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:22Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102500
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67490
dc.description.abstractDiplomdarbs “Apzinātības un dinamiskās pauzes vidusskolā” tika izstrādāts, ņemot vērā iepriekšējo autores pieredzi un jaunākos pētījumus un metodiskos ieteikumus pedagoģiskajā darbā. Kā darba mērķis tika izvirzīts izpētīt teoriju un apkopot skolēnu atgriezenisko saiti par īstenotajām pauzēm, gūstot ieteikumus, kā organizēt apzinātības un dinamiskās pauzes vidusskolā. Izpētot teoriju, tika iegūts priekšstats par īstenoto paužu dažādo klāstu, savukārt, apkopojot skolēnu anketas, var secināt, ka lielākā daļa vērtē pozitīvi apzinātības un dinamisko paužu ietekmi uz savām spējām piedalīties mācību procesā un vēlētos līdzīgas pauzes tajos mācību priekšmetos, kuros notiek vairākas stundas pēc kārtas un lielākoties izglītošanās process notiek, sēžot uz krēslu.
dc.description.abstractThe diploma thesis “Taking Mindful and Dynamic Pauses in High School” was developed taking into account the author's previous experience, the latest research and methodological recommendations in pedagogical work. The aim of the work was to study the theory and gather feedback from students about the brain breaks, obtaining recommendations on how to organize mindfulness and dynamic breaks in high school. After studying the literature about the topic, different ranges of brain breaks were introduced. By doing the survey where students gave answers to the questions about brain breaks they are used to, it can be concluded that the majority of the students evaluate positively the impact of mindfulness and dynamic breaks on their ability to participate in the learning process and would like similar breaks in those subjects that take place several hours in the row and mostly the learning process takes place while sitting on a chair.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectapzinātības pauzes
dc.subjectdinamiskās pauzes
dc.subjectprofesionālā vidussskola
dc.subjectvidusskola
dc.subjectangļu valoda
dc.titleApzinātības un dinamiskās pauzes vidusskolā
dc.title.alternativeTaking mindful and dnamic pauses in hight school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record