Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorGrīnbauma-Būda, Guna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:23Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102522
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67492
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 3 – 4 gadīgu bērnu klausīšanās prasmju veicināšana pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba autore: Guna Grīnbauma-Būda. Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt klausīšanās prasmes un to veicināšanu 3-4.gadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā. Darba pirmajā nodaļā, balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi, darba autore raksturo bērna klausīšanās prasmju un attīstības teorētiskos aspektus. Darba otrajā nodaļā autore izpēta pedagoģiskās metodes klausīšanās prasmju veicināšanas kontekstā, interpretē un analizē veiktā pētījuma rezultātus. Noslēgumā autore izstrādā secinājumus, kas izriet no darba pirmās nodaļas teorētiskās bāzes, pētījumiem un empīriskā pētījuma rezultātiem, apstiprinot darba ietvaros izvirzīto hipotēzi. Kvalifikācijas darbs ir izklāstīts uz 63 lappusēm, tas ietver 4 tabulas un 19 attēlus. Pielikums sastāv no 6.pielikumiem. Darba izstrādei tika izmantoti 47 literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: klausīšanās prasme, pedagoģiskās mācību metodes, pirmskolas vecuma bērni, aktīvā klausīšanās.
dc.description.abstractTopic of the qualification work: Promotion of listening skills for 3-4 year old children in the pedagogical process. Author of the qualification thesis: Guna Grīnbauma-Būda. The purpose of the research: To theoretically analyze and practically test listening skills and their promotion in 3-4 year old children in the pedagogical process. In the first chapter of the work, based on the analysis of scientific literature, the author of the work describes the theoretical aspects of the development of the child's listening skills. In the second chapter of the work, the author explores pedagogical methods in the context of promoting listening skills, interprets and analyzes the results of the conducted research. In the end, the author develops the conclusions that result from the research of the theoretical base of the first chapter of the work and the results of the empirical research, confirming the hypothesis put forward within the work. The qualification work is presented on 63 pages, it contains 4 tables and 19 images. The attachment consists of 6.attashments. The work was developed using 47 literature and information sources. Key words: listening skills, pedagogical teaching methods, preschool children, active listening.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectklausīšanās prasme
dc.subjectpedagoģiskās mācību metodes
dc.subjectpirmskolas vecuma bērni
dc.subjectaktīvā klausīšanās
dc.title3 – 4 gadīgu bērnu klausīšanās prasmju veicināšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the listening skills of 3-4-year-old children in the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record