Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorMeldere, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:26Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102604
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67503
dc.description.abstractDarba autore: Daiga Meldere Darba nosaukums: Pozitīvās disciplinēšanas metožu izmantošana darbā ar 3. pirmsskolas posma bērniem. Kvalifikācijas darbā ir divas daļas. Pirmajā daļā tika teorētiski analizēti pozitīvās disciplinēšanas metodes 3. pirmsskolas posma bērniem. Otrajā daļā tika aprakstīti rezultāti pirms un pēc pedagoģiskā novērojuma, kas norādīja uz to, ka ir jāturpina konsekventi attīstīt pozitīvās disciplinēšanu pētāmiem bērniem, jo rezultāti liecina par progresu 18% apmērā. Darbs sastāv no: 30 lapaspusēm, 3 attēliem, 1 tabulas, 43 izmantotiem literatūras avotiem latviešu un angļu valodā un 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: 3. pirmsskolas vecumposms, pozitīvās disciplinēšana, emociju regulēšana, komunikācijas un sociālās prasmes.
dc.description.abstractAuthor: Daiga Meldere Title of the work: Utilizing Positive Discipline Methods with Preschool Children. The thesis consists of two parts. The first part involves a theoretical analysis of positive discipline methods for preschool children. The second part describes the results before and after pedagogical observations, indicating the need to consistently develop positive discipline for the children under study, as the results show progress of 18%. The work includes: 30 pages, 3 images, 1 table, 43 references in Latvian and English, and 2 appendices. Keywords: preschool age, positive discipline, emotion regulation, communication and social skills. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject3. pirmsskolas vecumposms
dc.subjectpozitīvās disciplinēšana
dc.subjectemociju regulēšana
dc.subjectkomunikācijas un sociālās prasmes
dc.titlePozitīvās disciplinēšanas metožu izmantošana darbā ar 3. pirmsskolas posma bērniem
dc.title.alternativeUtilizing Positive Discipline Methods with Preschool Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige