Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorSarkanā, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:29Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102791
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67521
dc.description.abstractDarba nosaukums: Interaktīvās tāfeles izmantošanas iespējas matemātikas mācības jomā 2. izglītības posmā. Darba autore: Inese Sarkanā Pētījuma mērķis - pētīt interaktīvās tāfeles izmantošanas iespējas matemātikas mācību jomā 2. izglītības posmā. Pētījumā ir divas daļas: •teorētiskā daļa, kur darba autore sniegs ieskatu par interaktīvas tāfeles izmantošanas iespējām un to izmantošanu matemātikas mācību jomā, kā arī bērna attīstību 2. izglītības posmā; •empīriskā daļa, darba autore veica pētījumu pirmsskolas izglītības iestādes grupā, kurā 16 bērni ir vecumā no 3 līdz 5 gadiem. Darba autore piedāvā pedagoga aptaujas un tā rezultātus, kas apstiprina izvirzīto aktualitāti un iespējamās metodes bērnu motivācijas rosināšanai matemātikas mācību jomā 2. izglītības posmā. Darba apjoms: 39 lapaspuses Atslēgas vārdi: interaktīvā tāfele, 2. izglītības posms, matemātikas mācību joma
dc.description.abstractTitle of work: use of the interactive whiteboard in the field of mathematical training in Phase 2. Author of the work: Inese Sarkana The aim of the study is to explore the use of an interactive board in the field of mathematical learning in Phase 2. The study consists of two parts: •theoretical part, where the author will provide insight into the possibilities of using an interactive board and their use in the field of mathematical learning, as well as the development of the child in education phase 2; •empirical part, the author of the work carried out a study in a group of preschool institutions in which 16 children are between the ages of 3 and 5. The author of the work offers the survey of the educator and the results thereof, which confirm the stated actuality and possible methods for encouraging motivation of children in the field of mathematical education in Phase 2. Scope of work: 39 pages Keywords: interactive board, education phase 2, mathematics training area
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectInteraktīvā tāfele
dc.subject2. izglītības posms
dc.subjectMatemātikas mācību joma
dc.subjectBērna attīsība
dc.titleInteraktīvās tāfeles izmantošanas iespējas matemātikas mācību jomā 2 izglītības posmā
dc.title.alternativeUse of the interactive whiteboard in the field of mathematical training in Phase 2.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record