Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorDzelzkalēja, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:35Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103512
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67558
dc.description.abstractPašvadītas mācīšanās pieeja temata ”Vides faktoru ietekme uz cilvēka organismu” apguvē. Anita Dzelskalēja. Darba vadītāja: vad. pētniece Dr. paed. Rita Birziņa. Diplomdarbs – skolotāja pieredzes darbs, 44 lappuses, 17 attēli, 8 tabulas, 21 literatūras avoti, 9 pielikumi. Latviešu valodā Šajā pieredzes darbā tika analizēta pašvadītas mācīšanās pieejas apguve 15 otrā kursa audzēkņiem tematā ”Vides faktoru ietekme uz cilvēka organismu”. Temats īstenots 11 teorētiskās mācību stundās. Darbā tiek atspoguļota pašvadītas mācīšanās pieejas, plānošana, organizēšana, vērtēšana un dalīšanās pieredzē dabaszinību mācību priekšmetā. Neskatoties uz to, ka nobeiguma pārbaudes darbs neuzrādīja būtiski labākus mācību rezultātus, audzēkņu aptauja uzrādīja dziļāku izpratni par pašvadītu mācīšanos pieeju. Pētījuma secinājumi norāda uz nepieciešamību turpināt apgūt pašvadītas mācīšanās pieeju, lai nostiprinātu prasmes un ieviestu tās ikdienas mācību procesā. Atslēgas vārdi: dabaszinības, vidusskola, pašvadīta mācīšanās, plānošana, uzraudzība, novērtēšana, mācīšanās iedziļinoties.
dc.description.abstractSelf-directed learning approach in learning the topic "The influence of environmental factors on the human organism". Dzelzkalėja, A., supervisor: Dr. Pedagogy Birziņa R. Diploma Paper – teacher's experience work, 44 pages, 17 pictures, 8 tables, 21 literature sources, 9 appendices. Latvian Language The learning of a self-directed learning approach was analyzed for 15 second-year students on the topic "Influence of environmental factors on the human organism" in this experiential work. The topic is implemented in 11 theoretical lessons. The work reflects self-directed learning approaches, planning, organizing, evaluating and sharing experience in the subject of natural sciences. Despite the fact that the test did not show significantly better learning outcomes, the student survey showed a deeper understanding of the self-directed learning approach. The research findings point to the need to continue learning the self-directed learning approach in order to strengthen skills and implement them in the daily learning process. Keywords: science, secondary school, self-directed learning, planning, supervision, assessment, immersive learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdabaszinības
dc.subjectdabaszinības
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectplānošana
dc.subjectuzraudzība
dc.titlePašvadītas mācīšanās pieeja temata”Vides faktoru ietekme uz cilvēka organismu”apguvē
dc.title.alternativeThe local governments learning approach in learning the subject “The influence of environmental factors on the human body”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию