Show simple item record

dc.contributor.advisorZalcmane, Ēra
dc.contributor.authorMitjajevs, Oļegs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:37Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103767
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67567
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir vispusīgi analizēt videospēļu spēlētāju vēlmes, īpaši akcentējot žanra preferences un vizuālo stilistiku. Pētījums aptver populāru žanru izpēti, kā arī to faktoru apzināšanu, kas nosaka to pieprasījumu dažādu demogrāfisko grupu vidū. Īpaša uzmanība pievērsta vizuālajai stilistikai, ietverot reālistisku grafiku un stilizētu grafiku, kā arī inovatīvus vizuālos risinājumus. Tiek aplūkota vizuālo stilu evolūcija un to ietekme uz spēļu uztveri. Diplomdarba fināla rezultāts – izveidots 3D treileris videospēlei. Autors secināja, ka liels grūdiens industrijas attīstībai bija pandēmija COVID-19, kas ievērojami palielināja pieprasījumu pēc dažādām dažādu žanru un stilu videospēlēm. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskais, pētnieciskais darbs un praktiskā daļa. Darbā ir vizuālie materiāli tekstā un pielikumos. Atslēgvārdi: 3D animācija, treileris, cyberpunk, videospēles.
dc.description.abstractThe objective of this thesis is to conduct a comprehensive analysis of video game players' preferences, with a particular emphasis on genre preferences and visual style. The research encompasses the study of popular genres as well as identifying the factors driving their demand among various demographic groups. Special attention is given to visual styles, including realistic graphics, stylized graphics, and innovative visual solutions. The evolution of visual styles and their impact on game perception is examined. The outcome of the thesis is the creation of a 3D trailer for a video game. The author concludes that the COVID-19 pandemic has significantly stimulated the growth of the industry by considerably increasing the demand for various video games of different genres and styles. The thesis consists of three parts: theoretical, research, and practical. The work includes visual materials both in the text and in the attached materials. Keywords: 3D animation, trailer, cyberpunk, video games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subject3D animācija
dc.subjecttreileris
dc.subjectcyberpunk
dc.subjectvideospēles
dc.titleVideospēles treileris "Bipolar Nightmare"
dc.title.alternativeVideo game trailer "Bipolar Nightmare"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record