Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorStaģis, Gundars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:37Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103769
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67568
dc.description.abstractDiplomdarbs “Mācību motivācijas un izpratnes netradicionāla veicināšana matemātikas stundās 7. klasei” pēta inovatīvu mācību pieeju pielietojumu matemātikas stundās ar mērķi uzlabot skolēnu motivāciju un izpratni. Darbs balstīts uz teorētisko literatūru un empīriskiem pētījumiem, kas apliecina netradicionālo metožu efektivitāti izglītības procesā. Pētījumā tika izmantotas dažādas netradicionālās mācību metodes, piemēram, spēļošana, projektu darbs, lomu spēles un IT tehnoloģiju integrēšana, lai radītu dinamisku un iesaistošu mācību vidi. Izmantojot šīs pieejas, autors centās veicināt aktīvu skolēnu dalību mācību procesā, attīstīt viņu kritisko domāšanu un radošumu, kā arī uzlabot matemātisko prasmju apguvi. Pētījuma rezultāti parāda, ka netradicionālās mācību metodes ievērojami palielina skolēnu motivāciju un izpratni par mācību saturu, veicinot augstākus mācību sasniegumus un pozitīvāku attieksmi pret matemātiku. Darbs sniedz konkrētus ieteikumus skolotājiem un izglītības iestādēm par netradicionālo metožu integrēšanu mācību procesā, lai uzlabotu izglītības kvalitāti un efektivitāti.
dc.description.abstractThe thesis “Enhancing Learning Motivation and Understanding through Unconventional Methods in 7th Grade Mathematics Lessons” explores the application of innovative teaching approaches in mathematics lessons aimed at improving students’ motivation and understanding. The work is based on theoretical literature and empirical research that confirm the effectiveness of unconventional methods in the educational process. The study employed various unconventional teaching methods, such as gamification, project work, role-playing, and the integration of IT technologies, to create a dynamic and engaging learning enviroment. By using these approaches, the author aimed to promote active student participation in the learning process, develop their critical thinking and creativity, as well as improve their acquisition of mathematical skills. The research results show that unconventional teaching methods significantly increase students’ motivation and understanding of the subject matter, leading to higher academic achievement and a more positive attitude towards mathematics. The work provides specific recommendations for teachers and educational institutions on integrating unconventional methods into the learning process to improve the quality and effectiveness of education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMatemātika
dc.subjectMotivācija
dc.subjectIzpratne
dc.subjectNetradicionālās metodikas
dc.subjectMācību sasniegumi
dc.titleMācību motivācijas un izpratnes netradicionāla veicināšana matemātikas stundās 7.klasei
dc.title.alternativeNon-traditional promotion of learning motivation and understanding in mathematics classes for 7th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию