Izlaušanās spēles metode kursa “Ģeogrāfija I” satura apguvē – temata “Kultūrainavas pasaulē un Latvijā” piemērs
Author
Rebainis, Egons
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Burgmanis, Ģirts
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Izlaušanās spēles metode kursa “Ģeogrāfija I” satura apguvē – temata “Kultūrainavas pasaulē un Latvijā” piemērs. Darba autors – Egons Rebainis, darba vadītājs – Dr. geogr. Ģirts Burgmanis. Bakalaura darbs, 62 lpp., 25 literatūras avoti, 4 pielikumi, 6 tabulas, 16 attēli. Darbs izstrādāts latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir izvērtēt izlaušanās istabas spēles lietderību mācību procesā. apgūstot tēmu par kultūrainavām pasaulē un Latvijā un sniegt ieteikumus darbam ar to. Spēle ir izstrādāta, balstoties uz projekta “Skola2030” ietvaros izstrādāto mācību programmas paraugu ģeogrāfijas apguvei optimālajā līmenī. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka lai gan izlaušanās istabas spēle ir piemērota metode specifisku zināšanu apguvei, tās vadītājam jābūt pārliecinātam, ka tā būs piemērota izvēlētajai skolēnu grupai. Escape Room Approach in Course “Geography I” – “Cultural Landscapes of the World and Latvia” Case. Author – Egons Rebainis, supervisor – Dr. geog. Ģirts Burgmanis. Bachelor’s thesis, 62 pages, 25 literature sources, 4 annexes, 6 tables, 16 images. Written in Latvian. The purpose of the thesis is to evaluate the utility of an escape room game in an educational setting, while learning about cultural landscapes in the world and in Latvia. The game is based on the teaching program example from the project “Skola2030” for teaching geography at the optimal level. During the research it was found that an educational escape room is a valuable method to teach specific knowledge, but the teacher needs to be sure about its suitability to the target group.