• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izlaušanās spēles metode kursa “Ģeogrāfija I” satura apguvē – temata “Kultūrainavas pasaulē un Latvijā” piemērs

Thumbnail
View/Open
299-103839-Rebainis_Egons_er20042.pdf (2.020Mb)
Author
Rebainis, Egons
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Burgmanis, Ģirts
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Izlaušanās spēles metode kursa “Ģeogrāfija I” satura apguvē – temata “Kultūrainavas pasaulē un Latvijā” piemērs. Darba autors – Egons Rebainis, darba vadītājs – Dr. geogr. Ģirts Burgmanis. Bakalaura darbs, 62 lpp., 25 literatūras avoti, 4 pielikumi, 6 tabulas, 16 attēli. Darbs izstrādāts latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir izvērtēt izlaušanās istabas spēles lietderību mācību procesā. apgūstot tēmu par kultūrainavām pasaulē un Latvijā un sniegt ieteikumus darbam ar to. Spēle ir izstrādāta, balstoties uz projekta “Skola2030” ietvaros izstrādāto mācību programmas paraugu ģeogrāfijas apguvei optimālajā līmenī. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka lai gan izlaušanās istabas spēle ir piemērota metode specifisku zināšanu apguvei, tās vadītājam jābūt pārliecinātam, ka tā būs piemērota izvēlētajai skolēnu grupai.
 
Escape Room Approach in Course “Geography I” – “Cultural Landscapes of the World and Latvia” Case. Author – Egons Rebainis, supervisor – Dr. geog. Ģirts Burgmanis. Bachelor’s thesis, 62 pages, 25 literature sources, 4 annexes, 6 tables, 16 images. Written in Latvian. The purpose of the thesis is to evaluate the utility of an escape room game in an educational setting, while learning about cultural landscapes in the world and in Latvia. The game is based on the teaching program example from the project “Skola2030” for teaching geography at the optimal level. During the research it was found that an educational escape room is a valuable method to teach specific knowledge, but the teacher needs to be sure about its suitability to the target group.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67575
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV