Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBurgmanis, Ģirts
dc.contributor.authorRebainis, Egons
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:39Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103839
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67575
dc.description.abstractIzlaušanās spēles metode kursa “Ģeogrāfija I” satura apguvē – temata “Kultūrainavas pasaulē un Latvijā” piemērs. Darba autors – Egons Rebainis, darba vadītājs – Dr. geogr. Ģirts Burgmanis. Bakalaura darbs, 62 lpp., 25 literatūras avoti, 4 pielikumi, 6 tabulas, 16 attēli. Darbs izstrādāts latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir izvērtēt izlaušanās istabas spēles lietderību mācību procesā. apgūstot tēmu par kultūrainavām pasaulē un Latvijā un sniegt ieteikumus darbam ar to. Spēle ir izstrādāta, balstoties uz projekta “Skola2030” ietvaros izstrādāto mācību programmas paraugu ģeogrāfijas apguvei optimālajā līmenī. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka lai gan izlaušanās istabas spēle ir piemērota metode specifisku zināšanu apguvei, tās vadītājam jābūt pārliecinātam, ka tā būs piemērota izvēlētajai skolēnu grupai.
dc.description.abstractEscape Room Approach in Course “Geography I” – “Cultural Landscapes of the World and Latvia” Case. Author – Egons Rebainis, supervisor – Dr. geog. Ģirts Burgmanis. Bachelor’s thesis, 62 pages, 25 literature sources, 4 annexes, 6 tables, 16 images. Written in Latvian. The purpose of the thesis is to evaluate the utility of an escape room game in an educational setting, while learning about cultural landscapes in the world and in Latvia. The game is based on the teaching program example from the project “Skola2030” for teaching geography at the optimal level. During the research it was found that an educational escape room is a valuable method to teach specific knowledge, but the teacher needs to be sure about its suitability to the target group.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectizlaušanās istabas spēle
dc.subjectmācību metode
dc.subjectLatvijas kultūrainavas
dc.subjectģeogrāfija
dc.titleIzlaušanās spēles metode kursa “Ģeogrāfija I” satura apguvē – temata “Kultūrainavas pasaulē un Latvijā” piemērs
dc.title.alternativeEscape Room Approach in Course “Geography I” – “Cultural Landscapes of the World and Latvia” Case
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige