Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorPriede, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:40Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103842
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67577
dc.description.abstractDiplomdarbā ir apkopota un izvērtēta pieredze, ko autore guvusi laika periodā no 2024.gada 5.februāra līdz 15.aprīlim pierīgas vidusskolā. Darba autore ir Evita Priede, darba vadītājs Mg.math., mg.paed. Aira Kumerdanka. Šajā diplomdarbā tiek pētīta digitālo rīku izmantošana 8. klases skolēnu matemātikas patstāvīgo darbu veikšanai, vēršot uzmanību uz pašvērtējuma nozīmi. Darba mērķis ir izvērtēt digitālo rīku efektivitāti un ietekmi uz skolēnu pašvērtējumu matemātikas nodarbībās, veicot patstāvīgos darbus. Darbā tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1.Veikt zinātniskās literatūras analīzi par digitālo rīku priekšrocībām un lietošanu, kā arī par skolēnu pašvērtējuma lomu un nozīmi personības attīstībā. 2.Izstrādāt metodiskos materiālus. 3.Izpētīt digitālo rīku potenciālu un iespējas matemātikas mācību procesā. 4.Veikt pētījumu, izmantojot digitālos rīkus patstāvīgu darbu veikšanai matemātikas stundās un novērtēt skolēnu rezultātus un pašvērtējumu. 5.Analizēt skolēnu aptauju datus. 6.Secināt un izstrādāt priekšlikumus digitālo rīku izmantošanai skolēnu patstāvīgo darbu veikšanai un pašvērtējuma izveidei. Darbs sastāv no 3 nodaļām, 9 apakšnodaļām, 1 tabulas un 31 attēla. Diplomdarbā iegūtā informācija un dati ļauj secināt, ka efektīvākais digitālais rīks, ar kura palīdzību veikt patstāvīgos darbus un izveidot skolēnu pašvērtējumu ar tādiem sasniedzamajiem rezultātiem kā īpašību lietošana, jēdzienu zināšanas un tipveida prasmju lietošana, ir uzdevumi.lv. Diplomdarbā lietotie atslēgas vārdi: matemātika, digitālie rīki, pašvērtējums, patstāvīgais darbs, motivācija, sasniedzamais rezultāts, atgriezeniskā saite.  
dc.description.abstractWork summarizes and evaluates the experience gained by the author in the period from February 5 to April 15, 2024 at the high school of Pieriga. The author of the work is Evita Priede, supervisor Mg.math., mg.paed. Aira Kumerdanka. This work investigates the use of digital tools for independent mathematics work of 8th grade students, paying attention to the importance of self-assessment. The aim of the work is to evaluate the effectiveness and impact of digital tools on students' self-assessment in mathematics lessons, when doing independent work. The following tasks are presented in the work: 1. To conduct an analysis of scientific literature on the advantages and use of digital tools, as well as on the role and importance of students' self-assessment in personality development. 2. Develop methodical materials. 3. Explore the potential and possibilities of digital tools in the mathematics learning process. 4. Conduct research using digital tools for independent work in mathematics classes and evaluate students' results and self-assessment. 5. Analyze student survey data. 6. To conclude and develop proposals for the use of digital tools for the performance of students' independent work and the creation of self-assessment. The work consists of 3 chapters, 9 subsections, 1 table and 31 images. The information and data obtained in this work allows us to conclude that the most effective digital tool, with the help of which to perform independent work and create student self-assessment with such achievable results as the use of characteristics, knowledge of concepts and the use of typical skills, is uzdevumi.lv. Key words used in the thesis: mathematics, digital tools, self-assessment, independent work, motivation, achievable result, feedback.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātika
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectpašvērtējums
dc.subjectpatstāvīgais darbs
dc.subjectsasniedzamais rezultāts
dc.titleDigitālo rīku izmantošana patstāvīgo darbu veikšanai matemātikā skolēnu pašvērtējumam 8.klasē
dc.title.alternativeUse of digital tools for independent work in mathematics for students' self-assessment in grade 8
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record