Rotaļa 3. vecuma posma bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāja
Author
Šiļvjane, Ruslana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbu izstrādāja: Ruslana Šiļvjane Kvalifikācijas darba nosaukums: Rotaļa 3. vecuma posma bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāja. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt rotaļu kā 5 līdz 6 gadus vecu bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāju. Kvalifikācijas darba saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un piecām apakšnodaļām. Darbā iekļauti 18 attēli, 2 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: matemātika pirmsskolā, orientēšanās prasmes, telpiskā izpratne. Darba pirmā daļa: teorētiskā daļa, šajā daļā tiek aplūkoti vairāku autoru, psihologu, pētnieku, pedagogu viedokļi. Otrajā darbā daļā: empīriskā daļa, praktiska pētījumu veikšana, par to, kā rotaļas veicina orientēties telpā un plaknē. The qualification work was developed by: Ruslana Šiļvjane Title of the qualification work: Play for developing spatial and plane awareness in preschool children who are in the 3rd age group. The purpose of the qualification work: Theoretically and empirically investigate play as a facilitator of 5- to 6-year-old children's orientation in space and on a plane. Content of qualification work: The qualification consists of two chapters and five sub-chapters. The work includes 18 figures, 2 tables and 2 annexes. The key words: Pre-school maths, orienteering skills, spatial awareness. The first part of the work: The theoretical part, this part examines the opinions of several authors, psychologists, researchers and educators. In the second part of the work: Empirical part, practical research on how play promotes orientation in space and planes.