Показать сокращенную информацию
Rotaļa 3. vecuma posma bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāja
dc.contributor.advisor | Vigule, Dagnija | |
dc.contributor.author | Šiļvjane, Ruslana | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:04:47Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:04:47Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105459 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67608 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbu izstrādāja: Ruslana Šiļvjane Kvalifikācijas darba nosaukums: Rotaļa 3. vecuma posma bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāja. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt rotaļu kā 5 līdz 6 gadus vecu bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāju. Kvalifikācijas darba saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un piecām apakšnodaļām. Darbā iekļauti 18 attēli, 2 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: matemātika pirmsskolā, orientēšanās prasmes, telpiskā izpratne. Darba pirmā daļa: teorētiskā daļa, šajā daļā tiek aplūkoti vairāku autoru, psihologu, pētnieku, pedagogu viedokļi. Otrajā darbā daļā: empīriskā daļa, praktiska pētījumu veikšana, par to, kā rotaļas veicina orientēties telpā un plaknē. | |
dc.description.abstract | The qualification work was developed by: Ruslana Šiļvjane Title of the qualification work: Play for developing spatial and plane awareness in preschool children who are in the 3rd age group. The purpose of the qualification work: Theoretically and empirically investigate play as a facilitator of 5- to 6-year-old children's orientation in space and on a plane. Content of qualification work: The qualification consists of two chapters and five sub-chapters. The work includes 18 figures, 2 tables and 2 annexes. The key words: Pre-school maths, orienteering skills, spatial awareness. The first part of the work: The theoretical part, this part examines the opinions of several authors, psychologists, researchers and educators. In the second part of the work: Empirical part, practical research on how play promotes orientation in space and planes. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | matemātika pirmsskolā | |
dc.subject | orientēšanās prasmes | |
dc.subject | telpiskā izpratne | |
dc.subject | matemātika | |
dc.title | Rotaļa 3. vecuma posma bērnu orientēties telpā un plaknē veicinātāja | |
dc.title.alternative | Play for developing spatial and plane awareness in preschool children who are in 3rd age group | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.