Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligita
dc.contributor.authorAndersone, Sigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:09Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:09Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105879
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67734
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Muzikālās rotaļas 1,5 -3 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors: Sigita Andersone Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.paed. Ligita Stramkale Pētījuma objekts: Muzikālās rotaļas pedagoģiskajā procesā uzmanības veicināšanai pirmsskolā. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt bērnu uzmanības veicināšanas iespējas muzikālajās rotaļās 1,5 – 3 gadus veciem bērniem. Pētījuma jautājums: Kā muzikālās rotaļas veicina 1,5 – 3 gadus vecu bērnu uzmanību? Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt psiholoģisko un pedagoģisko literatūru par uzmanību, tās raksturojumu, veidiem un īpašībām. 2. Analizēt atziņas par muzikālajām rotaļām, to veidiem un nepieciešamību bērna izaugsmē. 3. Veikt pētījumus par bērnu uzmanības veicināšanu pedagoģiskajā procesā. 4. Analizēt pētījumā iegūtos rezultātus. Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 45 lappusēm, 5 pielikumi, izmantoti 41 literatūras avoti. Pētījuma metodes: 1. Pedagoģiskais novērojums 2. Pedagoģiskā izmēģinājuma darbības 3. Bērnu vecāku anketēšana 4. Datu apkopošana un analīze Pētījuma bāze: Valmieras novada "X" pirmsskolas izglītības iestādes 13 bērni un 57 vecāki. Atslēgas vārdi: Pirmsskola, muzikālās rotaļas, 1,5 -3 gadus veci bērni, uzmanības noturība, uzmanības sadalīšana, uzmanības pārslēgšana.
dc.description.abstractTitle of the qualification work: Musical games for promoting attention of 1.5-3 year old children in a preschool educational institution Author of the work: Sigita Andersone Scientific supervisor: Dr.paed. Ligita Stramkale Object of the study: Musical games in the pedagogical process for promoting attention in preschool. Research objective: Theoretically and practically study the possibilities of promoting children's attention in musical games for 1.5-3 year old children. Research question: How do musical games promote the attention of 1.5-3 year old children? Research objectives: 1. Analyze the psychological and pedagogical literature on attention, its characteristics, types and properties. 2. Analyze the findings on musical games, their types and necessity in the child's growth. 3. Conduct research on promoting children's attention in the pedagogical process. 4. Analyze the results obtained in the study. Scope of work: The qualification work consists of 45 pages, 5 appendices, 41 literature sources were used. Research methods: 1. Pedagogical observation 2. Pedagogical pilot activities 3. Questionnaire of parents of children 4. Data collection and analysis Research base: Valmiera County "X" preschool educational institution 13 children and 57 parents. Keywords: Preschool, musical games, 1.5 -3 year old children, attention stability, attention division, attention switching.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectMuzikālās rotaļas
dc.subject1,5 -3 gadus veci bērni
dc.subjectUzmanības noturība
dc.subjectUzmanības sadalīšana
dc.titleMuzikālās rotaļas 1,5 -3 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeMusical games for promoting the attention of 1.5-3-year-old children in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record