Vārdu krājumu paplašināšana pirkstiņrotaļās 3-4 gadu vecumā
Author
Voronova, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir “Vārdu krājumu paplašināšana pirkstiņrotaļās 3-4 gadu vecumā” Darba autore: Svetlana Voronova Darba mērķis: Teorētiski un empīriski izzināt 3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājumu paplašināšanās iespējas pirkstiņrotaļās pirmsskolā Darba saturs: 2 anotācijas, ievads, 2 nodaļas, 5 apakšnodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikums Darba apjoms: 35 lpp, 35 attēli, 3 tabulas Darba metodes: Teorētiskās - zinātniskās un metodiskās literatūras analīze, empīriskās -bērnu pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, rezultātu analizēšana ar Excel Darba teorētiskajā daļā aplūkota 3-4 gadu vecu bērnu vārdu krājuma attīstība, raksturoti bērni 3-4 gadu vecumā, aplūkots vārdu krājumu veidošanās process bērniem 3-4 gadu vecumā, pirkstiņrotaļu izmantošana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā Darba rezultāti: Apkopoti rezultāti, izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi par vārdu krājuma paplašināšanu pedagoģiskajā procesā izmantojot pirkstiņrotaļas Atslēgas vārdi: vārdu krājums, valodas attīstība, pirkstiņrotaļa, bērni 3-4 gadu vecumā, pedagoģiskais process Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pirmsskolas pedagogi, kuri strādā ar bērniem vecuma grupā no 3-4 gadiem un jaunākiem bērniem The topic of the thesis is Vocabulary Expansion trough Finger Plays for 3-4 Year Olds The author of thesis: Svetlana Voronova The aim of thesis: Theoretically and empirically explore the possibilities of vocabulary expansion in3-4 years old children through fingers plays in preschool The content of the thesis includes: 2 abstracts, an introduction, 2 chapters, 5 subsections, conclusions, suggestions, a list of used literature and sources, and an appendix. The volume of the thesis: 35 pages, 35 images, 3 tables The methods on the thesis: Theoretical methods- analysis of scientific and methodological literature, empirical methods – pedagogical observation of children, pedagogical experimentation and analysis of results of Exels The theoretical part of the thesis discusses the development of vocabulary in 3-4 years old children, describes children at the age of 3-4, examines the process of vocabulary development in children of this age and explores the use of finger plays in the preschool pedagogical process Results of thesis: The results have been compiled, conclusions drawn and recommendations developed regarding vocabulary expansion in the pedagogical process using fingers plays Keywords: vocabulary, finger play, children aged 3-4, pedagogical process Practical applicability: The thesis can be used by preschool educators working with children in the age group 3-4 years and younger children