Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorVoronova, Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:10Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:10Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105901
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67740
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Vārdu krājumu paplašināšana pirkstiņrotaļās 3-4 gadu vecumā” Darba autore: Svetlana Voronova Darba mērķis: Teorētiski un empīriski izzināt 3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājumu paplašināšanās iespējas pirkstiņrotaļās pirmsskolā Darba saturs: 2 anotācijas, ievads, 2 nodaļas, 5 apakšnodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikums Darba apjoms: 35 lpp, 35 attēli, 3 tabulas Darba metodes: Teorētiskās - zinātniskās un metodiskās literatūras analīze, empīriskās -bērnu pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, rezultātu analizēšana ar Excel Darba teorētiskajā daļā aplūkota 3-4 gadu vecu bērnu vārdu krājuma attīstība, raksturoti bērni 3-4 gadu vecumā, aplūkots vārdu krājumu veidošanās process bērniem 3-4 gadu vecumā, pirkstiņrotaļu izmantošana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā Darba rezultāti: Apkopoti rezultāti, izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi par vārdu krājuma paplašināšanu pedagoģiskajā procesā izmantojot pirkstiņrotaļas Atslēgas vārdi: vārdu krājums, valodas attīstība, pirkstiņrotaļa, bērni 3-4 gadu vecumā, pedagoģiskais process Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pirmsskolas pedagogi, kuri strādā ar bērniem vecuma grupā no 3-4 gadiem un jaunākiem bērniem
dc.description.abstractThe topic of the thesis is Vocabulary Expansion trough Finger Plays for 3-4 Year Olds The author of thesis: Svetlana Voronova The aim of thesis: Theoretically and empirically explore the possibilities of vocabulary expansion in3-4 years old children through fingers plays in preschool The content of the thesis includes: 2 abstracts, an introduction, 2 chapters, 5 subsections, conclusions, suggestions, a list of used literature and sources, and an appendix. The volume of the thesis: 35 pages, 35 images, 3 tables The methods on the thesis: Theoretical methods- analysis of scientific and methodological literature, empirical methods – pedagogical observation of children, pedagogical experimentation and analysis of results of Exels The theoretical part of the thesis discusses the development of vocabulary in 3-4 years old children, describes children at the age of 3-4, examines the process of vocabulary development in children of this age and explores the use of finger plays in the preschool pedagogical process Results of thesis: The results have been compiled, conclusions drawn and recommendations developed regarding vocabulary expansion in the pedagogical process using fingers plays Keywords: vocabulary, finger play, children aged 3-4, pedagogical process Practical applicability: The thesis can be used by preschool educators working with children in the age group 3-4 years and younger children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectpirkstiņrotaļa
dc.subjectbērni 3-4 gadu vecumā
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleVārdu krājumu paplašināšana pirkstiņrotaļās 3-4 gadu vecumā
dc.title.alternativeVocabulary Expansion trough Finger Plays for 3-4 Year Olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию