Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorGuļamova, Jeļizaveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:11Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:11Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105905
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67742
dc.description.abstractDarba autore: Jeļizaveta Guļamova Darba zinātniskā vadītāja: Alina Jofe-Bordjakovska Darba temats: Dziesmas izmantošana bērnu labizjūtas veicināšanai adaptācijas procesā 1. izglītības posmā. Darba mērķis: Teorētiski izpētīt un praktiski veikt pētījumu par dziesmas izmantošana bērnu labizjūtas veicināšanai adaptācijas procesā 1.izglitibas posmā. Pirmajā nodaļā darba autore veica literatūras analīzi. Tika pētīta adaptācijas procesa būtība, izvērtēts, kā bērna 1. vecumposms ietekmē šī procesa norisi, kā arī analizēta vecāku un izglītības iestādes sadarbības loma adaptācijas sekmēšanā. Otrajā nodaļā darba autore īstenoja empīrisku pētījumu, kurā tika vērota Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "X" bērnu grupa vecumā no 1,5 līdz 2,5 gadiem. Empīriskās daļas ietvaros tika noteikti kritēriji veiksmīgai adaptācijai, atlasīti pedagoģiskie materiāli un metodes, kā arī veikti novērojumi, kuru dati tika apkopoti un analizēti. Lai iegūtos rezultātus varētu skaidrāk interpretēt, tika sagatavotas diagrammas, kas sniedza vizuālu ieskatu pētījuma rezultātos. Darbs sastāv no: 54 lpp., 7 attēli, 6 tabulas, 2 pielikumi, 37 literatūras avoti Atslēgas vārdi: Dziesmas, adaptācija, vecumposms, izglītības iestāde, pirmsskola, labizjūta.
dc.description.abstractAuthor of the thesis: Jeļizaveta Guļamova Supervisor of the thesis: Alina Jofe-Bordjakovska Subject of work: The use of song to promote children's well-being in the adaptation process at the 1st educational stage. Aim of the thesis: Theoretical and practical research on the use of song to promote children's well-being in the process of adaptation at the 1st stage of education. In the first chapter the author carried out a literature analysis. The nature of the adaptation process was investigated, the influence of the child's age on the process was assessed, and the role of cooperation between parents and the educational institution in promoting adaptation was analysed. In the second chapter, the author carried out an empirical study of a group of children aged between 1.5 and 2.5 years in the Riga pre-school educational institution "X". The empirical part of the study included the identification of criteria for successful adaptation, the selection of pedagogical materials and methods, as well as observations, the data of which were summarised and analysed. In order to interpret the results more clearly, charts were prepared to provide a visual insight into the results of the study. The thesis consists of: 54 pages, 7 figures, 6 tables, 2 annexes, 37 references Keywords: Songs, adaptation, age, educational institution, pre-school, well-being.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdziesmas
dc.subjectadaptācija
dc.subjectvecumposms
dc.subjectizglītības iestāde
dc.subjectpirmsskola
dc.titleDziesmas izmantošana bērnu labizjūtas veicināšanai adaptācijas procesā 1.izglītības posmā
dc.title.alternativeThe use of song to promote children's well-being in the adaptation process at the 1st educational stage
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record