dc.contributor.advisor | Jurgena, Inese | |
dc.contributor.author | Daubere, Samanta Elizabete | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:13Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:13Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105987 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67756 | |
dc.description.abstract | Darba autore: Samanta Elizabete Daubere Kvalifikācijas darba nosaukums: Literāro darbu izmantošana 4-5 gadīgu bērnu vārdu krājuma apguves veicināšanā Darba mērķis: apzināt teorētisko pamatojumu un izpētīt 4-5 gadīgu bērnu vārdu krājuma veidošanos literāro darbu apguvē Pētījuma jautājums: Kā var izmantot literāros darbus, lai veicinātu bērnu vārdu krājumu? Kvalifikācijas darbs sastāv no 30 lapaspusēm, 6 tabulām, 4 attēliem un 5 pielikumiem. Pētījums ir 2 daļās. Pirmajā daļā tiek analizēts vidējā vecumposma raksturojums vārdu krājuma papildināšanas jomā, kā izmantot literāros darbus, lai tie veicinātu bērna vārdu krājuma attīstību. Un otrā daļa ir pētījums, kurā tiek noskaidrots bērnu apguves līmenis vārdu krājuma kontekstā, iegūto datu pedagoģiski-psiholoģiskā analīze un tiek sniegti ieteikumi pirmsskolas pedagogiem. | |
dc.description.abstract | Author of the work: Samanta Elizabete Daubere Title of qualification work: Use of literary works to promote the vocabulary of 4-5-year-old children The purpose of the work: identify the theoretical basis and search for the vocabulary of 4-5-year-old children in the learning of literary works Research question: How can literary works be used to promote children's vocabulary? The work consists of 30 pages, 6 tables, 4 images and 5 appendices. The study is in 2 parts. The first part analyzes the characteristics of the second age stage in the field of vocabulary addition, how to use literary works so that they promote the development of the child's vocabulary. And the second part is a study in which the level of children's learning in the context of vocabulary is clarified, the pedagogical-psychological analysis of the obtained data and recommendations for preschool teachers are given. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | bērnu literatūra | |
dc.subject | vārdu krājums | |
dc.subject | saziņa | |
dc.subject | komunikācija | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.title | Literāro darbu izmantošana 4-5 gadīgu bērnu vārdu krājuma apguves veicināšanā | |
dc.title.alternative | Use of literary works to promote the vocabulary of 4-5-year-old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |