dc.contributor.advisor | Vārtiņa, Inguna | |
dc.contributor.author | Eglīte, Elza | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:13Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:13Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105994 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67757 | |
dc.description.abstract | Elza Eglīte kvalifikācijas darbs “ Adaptācijas veicināšana 1.vecumposmā pirmsskolas izglītības iestādē”. Mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski noskaidrot, sekmīgas adaptēšanās iespējas pedagoģiskajā procesā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā tika analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par adaptāciju un tās nozīmi. Darba otrajā daļā – empīriskā daļā tika veikts apkopojums par adaptācijas procesa būtiskāko. Empīriskajā daļā tika veikt pētījums, kurā piedalījās 14 grupas bērni, kurā tika veikts apkopojums 1 mēneša laikā . Lai adaptācijas process bērnam būtu veiksmīgāks, pedagogiem ir nepieciešams izmantot dažādas metodes bērnu adaptācijā. Kvalifikācijas darba apjoms: 34 lappuses, 9 attēli, 4 tabulas, 17 analizēti literatūras avoti, Atslēgas vārdi: adaptācija, adaptācijas veicināšana, pirmsskola izglītības iestāde, adaptācijas veicināšana, pedagoģiskais process. | |
dc.description.abstract | Elza Eglīte's qualification work "Promoting Adaptation in the First Age Group at a Preschool Educational Institution." The aim is to theoretically analyze and practically investigate the possibilities of successful adaptation in the pedagogical process. The work consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part analyzed pedagogical and psychological literature about adaptation and its significance. In the second part of the work - the empirical part - a summary of the most important aspects of the adaptation process was made. In the empirical part, a study was conducted involving 14 children from a group, where a summary was made over the course of 1 month. In order for the adaptation process to be more successful for child, educators need to use different methods to adapt children. Volume of qualification paper: 34 page, 9 pictures, 4 tables, 17 literature sources were used. Keywords: adaptation, promotion of adaptation, preschool educational institution, promotion of adaptation, pedagogical process. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | adaptācija | |
dc.subject | adaptācijas veicināšana | |
dc.subject | pirmsskola izglītības iestāde | |
dc.subject | adaptācijas veicināšana | |
dc.subject | pedagoģiskais process. | |
dc.title | Adaptācijas veicināšana 1.vecumposmā pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Promoting adaptation for first age groups in a preschool educationalinstitution | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |