dc.contributor.advisor | Ummere-Tillberga, Linda | |
dc.contributor.author | Eglīte, Dārta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:05:14Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:05:14Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 106162 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67761 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēmas nosaukums ir “Bērnu radošās pašizpausmes veicināšana mākslinieciskajā darbībā pirmsskolas izglītības 2. posmā”. Darba autore: Dārta Eglīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. paed Linda Ummere – Tillberga Pētījuma mērķis: Izzināt un pētīt pirmsskolas skolotāja iespējas sekmēt bērnu radošo pašizpausmi mākslinieciskajā darbībā. Pētījuma uzdevumi: •Teorētiski analizēt un pētīt literatūru par radošumu, māksliniecisko darbību un radošuma vērtēšanu; •Izzināt pedagoģiskos principus un metodiskos paņēmienus bērnu radošās pašizpausmes veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē; •Veikt empīrisko pētījumu bērnu radošās pieejas veicināšanā. Pētījuma objekts: Mākslinieciskā darbība. Pētījuma priekšmets: Bērnu radošā pašizpausme 2. posmā. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par radošumu, pašizpausmi pirmsskolā, skolotāja lomu radošajā darbībā un vērtēšanas kritērijiem. Empīriskajā daļā, kurā piedalās bērni no 4 – 5 gadiem, tiek novērota bērnu radošā darbība. Kvalifikācijas darba apjoms: 23. lpp, 5 attēli, 4 tabulas, 16 literatūras avoti, 1 pielikums. Atslēgvārdi: radošums, radošā darbība, pašizpausme, mākslinieciskajā darbība | |
dc.description.abstract | The theme of the qualification work is “Promoting children's creative self-expression in artistic activity in Phase 2 of pre-primary education”. Author: Dārta Eglīte Head of qualification work: Mg. paed Linda Ummere – Tillberga Aim of the study: to explore and investigate the possibilities of a pre-school teacher to promote children's creative self-expression in artistic activities. Research objectives: •Theoretically analyse and study the literature on creativity, artistic activity and the evaluation of creativity; •To explore the pedagogical principles and methodological techniques for fostering children's creative self-expression in pre-school educational institutions; •To conduct empirical research on fostering children's creativity. Object of the study: Artistic activity. Subject of the study: Children's creative self-expression in Phase 2. The theoretical part of the qualification analyses the literature on creativity, self-expression in pre-school, the teacher's role in creativity and assessment criteria. In the empirical part, children aged 4-5 years are observed in their creative activity. Scope of the qualification work: page 23, 5 images, 4 tables, 16 literature sources, 1 annex. Keywords: creativity, creative activity, self-expression, artistic activity | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | radošums | |
dc.subject | radošā darbība | |
dc.subject | pašizpausme | |
dc.subject | mākslinieciskajā darbība | |
dc.title | Bērnu radošās pašizpausmes veicināšana mākslinieciskajā darbībā pirmsskolas izglītības 2. posmā | |
dc.title.alternative | Promoting children's creative self-expression in artistic activity in Phase 2 of pre-primary education | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |