Show simple item record

dc.contributor.advisorUmmere-Tillberga, Linda
dc.contributor.authorEglīte, Dārta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:14Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106162
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67761
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēmas nosaukums ir “Bērnu radošās pašizpausmes veicināšana mākslinieciskajā darbībā pirmsskolas izglītības 2. posmā”. Darba autore: Dārta Eglīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. paed Linda Ummere – Tillberga Pētījuma mērķis: Izzināt un pētīt pirmsskolas skolotāja iespējas sekmēt bērnu radošo pašizpausmi mākslinieciskajā darbībā. Pētījuma uzdevumi: •Teorētiski analizēt un pētīt literatūru par radošumu, māksliniecisko darbību un radošuma vērtēšanu; •Izzināt pedagoģiskos principus un metodiskos paņēmienus bērnu radošās pašizpausmes veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē; •Veikt empīrisko pētījumu bērnu radošās pieejas veicināšanā. Pētījuma objekts: Mākslinieciskā darbība. Pētījuma priekšmets: Bērnu radošā pašizpausme 2. posmā. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par radošumu, pašizpausmi pirmsskolā, skolotāja lomu radošajā darbībā un vērtēšanas kritērijiem. Empīriskajā daļā, kurā piedalās bērni no 4 – 5 gadiem, tiek novērota bērnu radošā darbība. Kvalifikācijas darba apjoms: 23. lpp, 5 attēli, 4 tabulas, 16 literatūras avoti, 1 pielikums. Atslēgvārdi: radošums, radošā darbība, pašizpausme, mākslinieciskajā darbība
dc.description.abstractThe theme of the qualification work is “Promoting children's creative self-expression in artistic activity in Phase 2 of pre-primary education”. Author: Dārta Eglīte Head of qualification work: Mg. paed Linda Ummere – Tillberga Aim of the study: to explore and investigate the possibilities of a pre-school teacher to promote children's creative self-expression in artistic activities. Research objectives: •Theoretically analyse and study the literature on creativity, artistic activity and the evaluation of creativity; •To explore the pedagogical principles and methodological techniques for fostering children's creative self-expression in pre-school educational institutions; •To conduct empirical research on fostering children's creativity. Object of the study: Artistic activity. Subject of the study: Children's creative self-expression in Phase 2. The theoretical part of the qualification analyses the literature on creativity, self-expression in pre-school, the teacher's role in creativity and assessment criteria. In the empirical part, children aged 4-5 years are observed in their creative activity. Scope of the qualification work: page 23, 5 images, 4 tables, 16 literature sources, 1 annex. Keywords: creativity, creative activity, self-expression, artistic activity
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectradošums
dc.subjectradošā darbība
dc.subjectpašizpausme
dc.subjectmākslinieciskajā darbība
dc.titleBērnu radošās pašizpausmes veicināšana mākslinieciskajā darbībā pirmsskolas izglītības 2. posmā
dc.title.alternativePromoting children's creative self-expression in artistic activity in Phase 2 of pre-primary education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record