Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorVilcāne, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:27Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98660
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67821
dc.description.abstractKitija Vilcāne “5-6 gadus vecu bērnu emocionālā audzināšana pirmsskolas izglītības iestādē X” Pētījuma mērķis: pētīt 5-6 gadu vecu bērnu emocionālās audzināšanas metodes teorijā un praksē pirmskolas izglītības iestādē. Tēmas aktualitāti noteica, mūsdienās, plaši dzirdēts vārdu salikums – spēcīga personība. Pedagogs, lai spētu palīdzēt bērniem attīstīties un izaugt par spēcīgu personību viņam jāizprot bērna attīstības gaita, vecumposma īpatnības un jāspēj vienlīdzīgi virzīt attīstību visās jomās - fiziskā, psihiskā un sociālā jomā. Spēcīga personība sevī ietver emocionālo stabilitāti, tāpēc nozīmīgi ir pievērst uzmanību bērna emocionālajai audzināšanai, kad veidojās bērna uztvere, mācīšanās ieradumi un rast metodes, aktivitātes kā to realizēt, attīstīt. Kvalifikācijas darba empīriskajā daļā tiek izvirzīti bērnu emocionālās attīstības vērošanas kritēriji, veikta sākotnējā vērošana, izstrādātas un novadītas 10 nodarbības emocionālajā audzināšanā, veikta atkārtota novērošana, analizēšana un salīdzināšana ar sākotnējiem rādītājiem. Atslēgas vārdi: emocionālā audzināšana, emocionālās attīstības veicināšana, pirmsskola, 5-6 gadi pirmsskolas vecums Darba apjoms: 44 lapas, 7 attēli, 5 tabulas, 27 literatūras avoti, 6 pielikumi.
dc.description.abstractKitija Vilcāne "Emotional upbringing of 5-6-year-old children in a preschool educational institution X" The aim of the research: to study the methods of emotional upbringing of 5-6-year-old children theoretically and practically in a preschool educational institution. The topicality of the theme was determined by a widely heard words’ combination today - a strong personality. In order to be able to help children develop and grow into a strong personality, the educator must understand the process of a child's development, the age characteristics and be able to equally promote development in all the areas - physical, mental and social. A strong personality includes emotional stability, so it is important to pay attention to the child's emotional upbringing, when the child's perception, learning habits are being formed and find methods, activities to realize and develop it. In the empirical part of the qualification work, the criteria for observing children's emotional development are set, the initial observation is carried out, 10 lessons in emotional education are planned and given, repeated observation, analysis and comparison with the initial indicators are carried out. Keywords: emotional education, promotion of emotional development, preschool, 5-6 years preschool age Work volume: 44 pages, 7 images, 5 tables, 27 literature sources, 6 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectemocionālā audzināšana
dc.subjectemocionālās attīstības veicināšana
dc.subjectpirmsskola
dc.subject5-6 gadi pirmsskolas vecums
dc.title5-6 gadus vecu bērnu emocionālā audzināšana pirmsskolas izglītības iestādē X
dc.title.alternativeEmotional upbringing of 5-6-year-old children in a preschool educational institution X
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record